וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה האמת המצמררת על "מוצאים את נמו" - ואנשים מתקשים לעכל

10.7.2024 / 0:05

זוכרים את הסרט "מוצאים את נמו"? סרטון ויראלי שעלה לרשת שלח הרבה מצופי הסרט ל"טיפול פסיכולוגי" אחרי שבחורה חשפה מה באמת קרה לו. צפו

מוצאים את נמו - הטריילר/PIXAR

אנחנו מצטערים, אבל הכתבה הבאה תהרוס לכם את הילדות והכל בגלל הסרט "מוצאים את נמו". אם התיאוריה המדכאת שעלתה לפני מספר שנים לפיה נמו היה בכלל רק ​​הזיה במוחו של אביו לא הייתה מספיק גרועה - עכשיו מגיעה עוד מכה. נתחיל ברענון קצר על הפתיחה של סרט האנימציה משנת 2003. כשנמו היה עדיין ביצה, אביו מרלין איבד את אשתו ואת כל הביצים האחרות שלהם בהתקפה של דג ברקודה מפחיד. אבל סרטון ויראלי שעלה לאחרונה לרשת שלח הרבה מעריצי דיסני לטיפול לאחר שהם גילו שככל הנראה הברקודה לא היה אחראי לכך שמרלין איבד את כל ילדיו (מלבד נמו). מי שהיה אחראי לרצח ההמוני הייתה... קורל, הלא היא אמא של נמו.

בחורה עם הכינוי @makethatmagic, העלתה סרטון שבו היא שיתפה: "הנה אני בהפסקת הצהריים שלי, וחושבת שאם אמא של נמו הייתה שורדת, הוא לעולם לא היה הולך לאיבוד. ושאבא שלו היה כל כך חסר אחריות. ואז גיליתי שברקודות לא אוכלות ביצי דג שושנון וגם לא דגי שושנון. אבל אתם יודעים איזה חיה כן אוכלת ביצים של דג השושנון ? דגי שושנון!"

היוצרת מטיקטוק, סיפרה ש"אחרי שהסרט שיצא, ביולוגים ימיים אמרו 'לא, ברקודות לא אוכלות ביצי דגי שושנון , אבל נקבות של שושנון בהחלט יאכלו את הביצים שלהן!"

צפו בסרטון

עצוב, הא? אבל זה נכון. לפי האתר "Fantasea Aquariums", "הזכר של דג השושנון (שנקרא גם דג הליצן) שומור על הביצים עד שיבקעו. הוא בודק אילו ביצים לא פוריות או פגומות, ואכן - הוא יאכל אותן. לעיתים, כל הביצים ייאכלו, במיוחד בניסיונות הראשונים של ההורים".

עוד על "מוצאים את נמו"
חוקרים ימיים מצאו טעות מהותית ב"מוצאים את נמו"

מחקר: דגי הליצן יכולים לשנות את מינם

אחרי ההבנה המזעזעת הזאת, הסרטון צולל עמוק יותר לתוך תיאוריית המעריצים שכבר נחשפה בעבר - לפיה נמו בכלל לא היה קיים. למעשה, אביו מרלין (או "ברדג" בגרסה העברית) היה כל כך מוכה צער שהוא הזה את נמו, וכל חבריו בשונית פשוט זרמו עם זה. אפשרות אחרת שהועלתה על ידי כולשים אחרים היא שמרלין המציא את סיפור הברקודה עבור בנו כדי לחסוך ממנו את האמת לפיה אימו הייתה זו שטרפה את כל אחיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"זהתרגום ללטינית של נמו הוא אף אחד. אז הסרט הוא בעצם מציאה של אף אחד. אני לא מאמינה שאני צריכה ללכת לפגישה אחרי שנחשפתי למידע הזה. אני בהלם," היא מסיימת את הנאום שלה.

הסרטון שלה נצפה למעלה ממיליון פעמים, אז טבעי שמעריצי נמו היו בהלם אחרי שקיבלו את החדשות העצובות האלה. "בכל יום, האפליקציה הזו מוצאת דרך להרוס לי את הילדות", הגיבה אחת המעריצות, "אני בהלם מוחלט!" אמר אחר. "נהדר. עכשיו אני צריך להתקשר לפסיכולוג שלי," קונן שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully