וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת לשעבר של קניה ווסט תובעת: "הוא הטריד מינית ואונן מולי"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 13:11

לורן פישיוטה מאשימה את המוזיקאי גם ביצירת סביבת עובדה עוינת ובהפרת חוזה, ולטענתה הוא שלח לה תיעוד אינטימי שלו עצמו ושל עובדים נוספים בחברה, וכעס אחרי שסירבה להצעותיו לקיים איתו יחסי מין. ווסט טרם הגיב לטענות

הסטורי של קניה ווסט מהסופרבול/אינסטגרם. צילום מסך

לורן פישיוטה, עוזרת בכירה לשעבר של קניה ווסט, תובעת אותו על הטרדה מינית, הפרת חוזה ויצירת סביבת עבודה עויינת, וטוענת כי הוא הטריד אותה מינית לכאורה, שלח לה הודעות, תמונות וסרטונים מיניים, אונן מולה ובשיחות טלפון איתה ולבסוף פיטר אותה זמן קצר לאחר שקידם אותה לתפקיד בכיר - כך דיווח אתר page6. ווסט טרם הגיב לטענות נגדו.

פישיוטה, משפיענית רשת ודוגמנית onlyfans, החלה לעבוד עבור ווסט ביולי 2021, והתבקשה במסגרת החוזה להיות זמינה במשך 24 שעות ביממה לאורך שבעה ימים בשבוע. לפי התביעה, ווסט ביקש ממנה לסגור את החשבון שלה באתר onlyfans, ולהיות יותר "חסודה", והבטיח להכפיל את שכרה כדי לכסות על הפסד ההכנסות - אך פישיוטה טוענת כי מעולם לא קיבלה את ההעלאה.

לפי התביעה, זמן קצר לאחר מכן החל ווסט במסכת הטרדות לכאורה, שכללה מסרונים בוטים, ושליחת תמונות וסרטוני סקס של ווסט עצמו עם נשים וכן "תמונות אינטימיות" של עובדים ועובדות נוספים בחברה שלו. עוד היא מאשימה בתביעה כי בפעם אחת ווסט אונן כששוחח איתה בטלפון, ובפעם אחרת נעל חדר ששניהם היו בו ואונן מולה. היא טוענת גם כי בתקרית אחרת ווסט כפה עליה להוריד את הסוודר שלה מפני שהוא "מכסה יותר מדי". לדבריה, ווסט כעס אחרי שסירבה לכל הצעה שלו לדייט או יחסי מין.

הראפר קניה ווסט. רויטרס
קניה ווסט/רויטרס

בספטמבר 2022 קודמה פישיוטה לתפקיד בכיר בחברה, אך חודש לאחר מכן פוטרה, ולטענתה היא לא זכתה גם לפיצויי הפיטורין שהובטחו לה.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully