וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "פאודה" כותבים סרט על סיפור הגבורה של נעם תיבון בנחל עוז ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 20:55

ליאור רז ואבי יששכרוף עובדים על סרט בהשראת סיפורו של האלוף במיל', שבבוקר השבת השחורה נסע לקיבוץ המותקף, חבר לכוחות מגלן וסייע להציל אזרחים ובהם בני משפחתו. "זה סיפור מרתק שממחיש את המחירים שאנחנו מוכנים לשלם כדי להגן על אהובינו"

טריילר "פאודה" עונה 4/yes

יוצרי הסדרה המצליחה "פאודה", אבי יששכרוף וליאור רז, כותבים סרט דרמה על טבח 7 באוקטובר על פי סיפורו של אלוף נעם תיבון, שיצא לחלץ בעצמו את בני משפחתו ואזרחים נוספים מקיבוץ נחל עוז - כך מדווח הערב (שלישי) אתר דדליין. הסרט יופק בידי חברת Leviathan Productions. תיבון ובנו, העיתונאי אמיר תיבון שחולץ באותו יום מהקיבוץ שהותקף וצפוי לפרסם בעצמו ספר על אירועי היום ההוא, ישמשו כיועצים להפקה.

תיבון היה בעבר מפקד הגיס הצפוני וקצין חי"ר ותותחנים ראשי. כשהבין שהנגב המערבי עומד בפני מתקפת טרור נרחבת בשבת השחורה, נסע לקיבוץ נחל עוז וחבר לכוחות לוחמים מיחידת מגלן. לבסוף, הוא הצליח להציל את בנו אשתו ונכדיו. בנחל עוז נרצחו 16 בני אדם, ושמונה נחטפו.

"כשנחשף לזוועות של היום הגורלי הזה, נועם תיבון מיד הסתער כדי להגן על בני משפחתו", מסרו רז ויששכרוף לדדליין.

אלוף במיל' נעם תיבון, מסיבת עיתונאים ראשונה של פורום "לוחמים לשוויון בנטל", 12 במרץ 2024. אורי סלע
נעם תיבון/אורי סלע

"הסיפור המרתק שלו, שמתעלה מעבר לדת, מדינה או קונפליקט, משקף בצורה יפהפייה את הקורבנות שאנחנו מוכנים להקריב בשביל אהובינו. אנחנו גאים להמחיש את אומץ ליבו של נועם ולספק מעט תקווה והשראה בימים קשים אלה".

"פאודה", שאותה יצרו רז ויששכרוף, הפכה להצלחה אדירה ולתופעת תרבות בישראל, וגם ברחבי המזרח התיכון ומעבר לים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully