וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת מהדורת חדשות 14 מגי טביבי תקפה בשידור: "כך נראה כישלון מוחלט"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 8:55

מגישת מהדורת חדשות 14 פתחה את המהדורה במונולוג חריף נגד הטיפול הממשלתי בצפון המדינה אשר חוטף מטר של טילים ועולה באש: "אפשר להמשיך ולספר לעצמנו סיפורים על 'נזק כבד לחיזבאללה' ועל הרתעה שלא קיימת, אבל אי אפשר להמשיך להסתכל לתושבים האלה בעיניים ולהבטיח עוד"

הצפון בוער | מגי טביבי במסר ברור: "כך לא נראה ניצחון מוחלט"/ערוץ 14

מגישת מהדורת חדשות 14 מגי טביבי פתחה אמש (שלישי) את המהדורה במונולוג חריף נגד הטיפול הממשלתי בצפון המדינה אשר חוטף מטר של טילים ועולה באש. טביבי אמרה שככה לא נראה ניצחון מוחלט אלא כישלון מוחלט ותקפה את המדיניות המגומגמת של הממשלה ואת היעדר הטיפול בעשרות אלפי המפונים.

"דין קריית שמונה כדין תל אביב? זה הזמן להתעורר, תרתי משמע. בין דרום אדום לצפון כתום, התמונות הקשות הלילה של שריפות ענק משחיתות אזורים שלמים הן קריאת השכמה לכולנו ובעיקר למקבלי ההחלטות. יותר מחמישים אלף תושבים חיים כבר שמונה חודשים כפליטים בארצם, בלי כל תאריך מסתמן באופק לחזרתם הביתה. יותר מ-4,000 שיגורים מתחילת המלחמה לעבר הצפון שהפך שבוי במשחק של כיפופי ידיים.

"השיא נרשם הלילה עם תשעים מוקדי אש, שבעה מהם רק בקריית שמונה. עשרות אלפי דונמים עלו בלהבות בתמונות שפשוט שורפות את הלב. אז אפשר להמשיך ולספר לעצמנו סיפורים על 'נזק כבד לחיזבאללה' ועל הרתעה שלא קיימת, אבל אי אפשר להמשיך להסתכל לתושבים האלה בעיניים ולהבטיח להם עוד מאלה. אז שבענו מהבטחות מגומגמות. מדיניות של להחליט שלא להחליט דורשת הפעם החלטה. אם התמונות האלה לא יהפכו להיות רגע של מפנה במלחמה בצפון, מה כן? מה שבטוח, ככה לא נראה ניצחון מוחלט, ככה נראה כישלון מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully