וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות החטופה נגד "האח הגדול": "לא הסכימו לתלות תמונות חטופים בבית"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 19:41

אחותה של רומי גונן, שנחטפה בנובה, ביקרה את התנהלות הפקת "האח הגדול" מולם. "אנחנו מבינים את האסקפיזם", אמרה. "אנחנו לא מתנגדים לתוכניות ריאליטי. כל בן אדם עושה מה שעושה לו טוב כדי להצליח לשרוד את היום-יום, לכולנו קשה. אבל למה לא לעשות את זה ביחד?"

ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן. רשת 13, צילום מסך
ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן/צילום מסך, רשת 13

ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן, התארחה היום (רביעי) בתוכנית "שיחת היום" של לוסי איוב בערוץ 13, המשדר גם את "האח הגדול", כשעל דש בגדה מדבקה עם המספר 243 - כמספר הימים שהחטופים נמצאים בשבי. ירדן ביקרה את התנהלות הפקת תוכנית הריאליטי מולם.

"אני חייבת לשתף אותך, לוסי, בכאב גדול מאוד מערוץ 13, מתוכנית 'האח הגדול' שעלתה השבוע. אנחנו ידענו על זה מראש. מעבר לכאב מהעובדה שמכניסים אנשים לתוך בית, להיות מנותקי קשר, לריב על אוכל וסיגריות, לבכות שהם מתגעגעים הביתה בזמן שהם יושבים ליד ג'קוזי, שהם לא יודעים מה קורה בחוץ, עוד קצת טריגרים, מאפיינים של טריגרים למשפחות חטופים".

היא המשיכה: "אמרנו, אם אנחנו לא יכולים לנצח אותם אז נחבור אליהם, צוות 'חסמבה', אנחנו באים לדבר, אנחנו באים לעשות שינוי, אנחנו באים לחבור ביחד ולא בנפרד. בניסיון להיפגש עם ההפקה מספר פעמים, נפגשנו איתם, והם לא שיתפו איתנו פעולה. הם לא הסכימו לשים תמונות של חטופים בבית. הם לא הסכימו להגיד את מספר הימים של המלחמה בכל בוקר. הם לא הסכימו להזכיר שהחטופים עדיין בעזה. הם הסכימו לשים בבוקר שיר של חטוף, אבל לא לציין שזה שיר של חטוף, אלא סתם שיר שיפתח להם את הבוקר.

"למה? למה בימים כאלה לא להראות סולידריות? למה לפרסם באינסטגרם שהם הולכים לצאת עם סיכה צהובה ביום של כניסת הדיירים? מה זה עוזר למישהו? ועוד להתגאות בזה ולהגיד מה אתם חושבים על זה? כאילו זה לא אמור להיות המובן מאליו שכולנו בעד שחרור החטופים. זה לא סימנו (וי), וזה לא לשים את זה ולצאת ידי חובה. זה כואב לי, זה עוד סממן למה לא לעבוד ביחד?"

רומי גונן. באדיבות המשפחה
רומי גונן/באדיבות המשפחה

"יש לך את הזכות המלאה לכעוס, יש למשפחות החטופים את הזכות המלאה לכעוס", אמרה לה אהריש. "אני יכולה רק להוריד את הראש בפנייך ולהגיד לך שיש צדק רב בדברייך".

גונן הודתה לה על הדברים האלה והוסיפה: "אנחנו מבינים את האסקפיזם. אנחנו לא מתנגדים לתוכניות ריאליטי. כל בן אדם עושה מה שעושה לו טוב, כדי להצליח לשרוד את היום-יום, לכולנו קשה. אבל למה לא לעשות את זה ביחד?". היא הוסיפה וסיפרה כיצד לדוגמה תנועת הצופים ממשיכה לנהל פעילויות אך מעלה למודעות את אחותה ויתר החטופים באמצעות עניבות מנומרות, שהיו הדבר האהוב על רומי. "איזה ניצול מדהים של הסיטואציה להרמת המורל, שימוש בפלטפורמה בצורה נכונה. זה כואב לי, כואב לי שבתוכניות פריים טיים לא עושים את זה, זה כאילו אמור להיות המובן מאליו, זה ברודקאסט לכל מדינת ישראל".

אהריש הגיבה לה: "אני מקווה שהדברים שלך מאוד ברורים, אני בטוחה שבהפקה כרגע צופים בך ורואים את מה שאמרת, אני שמחה שאמרת את זה בתוכנית כאן, בלי לחשוב פעמיים, כי זה גם מעיד על מי שאת, זה מעיד על מי שאתם, וזה גם מעיד על החובה שאנחנו צריכים לתת לכם".

רומי גונן בת ה-23 נחטפה על ידי מחבלי חמאס ממסיבת נובה ב-7 באוקטובר, בעודה פצועה מירי בידה.

מרשת 13 נמסר בתגובה: "כמו כל אזרחי ישראל, גם אנחנו כמהים ומייחלים לשובם של החטופים והחטופות שבעזה, והתקווה הזאת נוכחת ותמשיך לבוא לידי ביטוי במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully