וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישה אמריקאית זלזלה וגלגלה עיניים כשראיינה אחות של חטופה - ופוטרה

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 15:47

בריאנה ג'וי גריי, מגישת טלוויזיה אנטי-ישראלית, פוטרה יומיים לאחר שנהגה בחוסר כבוד מוחלט כלפי ירדן גונן, אחותה של החטופה הישראלית רומי גונן. גריי, מערוץ הטלוויזיה של חברת החדשות The Hill, עוררה סערה לאחר שגלגלה עיניים, זלזלה והקטינה את גונן. צפו

הפגנת בני משפחות של חטופים בכיכר הבימה/ארז הראל

בריאנה ג'וי גריי, מגישת טלוויזיה אנטי-ישראלית, פוטרה יומיים לאחר שנהגה בחוסר כבוד מוחלט כלפי ירדן גונן, אחותה של החטופה הישראלית רומי גונן.

גריי, מערוץ הטלוויזיה של חברת החדשות The Hill הפועלת בעיר הבירה וושינגטון, עוררה זעם על הריאיון שערכה עם גונן בתוכנית הבוקר. במהלכו המגישה גלגלה את עיניה כשירדן דיברה על אחותה, קטעה אותה לעתים קרובות וחלקה על דבריה כאשר דיברה על בני הערובה.

החוזה של גריי הופסק כעת על ידי "נקסטר מדיה", שהחברה בבעלותה, והיא קיבלה על כך התראה של 30 יום מראש. בתגובה גריי האשימה את מעסיקיה בכך שיש להם "דפוס ברור של דיכוי דיבור, במיוחד כאשר הוא ביקורתי כלפי מדינת ישראל".

צפו בריאיון שבו ביאנקה גלגלה עיניים וזלזלה בגונן:

גריי הואשמה באנטישמיות במספר הזדמנויות מאז 7 באוקטובר. בין היתר אמרה שחמאס לא מעוניין לרצוח את כל הישראלים אלא שהטבח היה חלק מנסיונו לכונן דמוקרטיה "כמו בארצות הברית", וכן הכחישה כי המחבלים אנסו בהמוניהם נשים ישראליות. כמו כן הכחישה שיש בישראל יהודים שגורשו מארצות ערב ואף הכחישה שיש בעזה לינצ'ים כלפי הומואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully