וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגבות שלה מסודרות משלי, בשביל זה להרוג ילדים בעזה?": הפוסט המרתיח של השחקנית הישראלית

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 8:41

השחקנית והזמרת הערביה-ישראלית למא טאטור העלתה סטורי לאינסטגרם שבו הגיבה בעוקצנות לחילוץ מהשבי של נועה ארגמני. "ככה נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? תראו את השיער והציפורניים! בשביל זה להרוג חפים מפשע בעזה?!". אחרי הפוסט היא פוטרה מקשת 12

קרוב משפחה של נועה ארגמני על החילוץ/שלומי גבאי

שיא החוצפה: השחקנית והזמרת למא טאטור, שכיכבה בעבר בסדרות ישראליות ואף הגישה תכנית בשם "פרספקטיבה" בערוץ 12, העלתה סטורי לאינסטגרם שבו הגיבה בעוקצנות לחילוץ מהשבי של נועה ארגמני. "ככה נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? תראו את הגבות שלה, הן יותר מסודרות משלי! העור שלה! השיער! הציפורניים! מה זה?! בשביל זה ילדים ונשים חפים מפשע צריכים להיהרג בעזה?".

לאחר הסערה, מחקה טאטור את חשבון האינסטגרם שלה. מקשת 12 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את דבריה של השחקנית למא טאטור היום ברשתות החברתיות. טאטור מגישה לצד אליאס עבוד את 'פרספקטיבה', תוכנית תרבות בשפה הערבית בימי שבת בבוקר. חאלד נאטור, מפיק התוכנית הוסיף: 'דבריה של טאטור אינם מקובלים עלינו ולכן עבודתה בתוכנית הופסקה באופן מיידי'".

נועה ארגמני חולצה על שלושה חטופים נוספים ממרכז רצועת עזה. ארבעת החטופים חולצו בעודם בחיים במבצע במחנה הפליטים נוציראת שבמרכז הרצועה. המבצע, שתוכנן שבועות לפני כן, לווה באש כבדה מהאוויר, מהים והיבשה, כשבמקביל הפלסטינים דיווח על פצועים והרוגים רבים באזור מחנה הפליטים. כמו כן דווח על מבנים שקרסו ועל מטוסי ומסוקי קרב רבים שפועלים באוויר. במבצע נהרג לוחם ימ"מ.

מדובר במבצע שהתרחש באופן חריג לאור יום, כשפקודת היציאה לדרך ניתנה בשעה 11:00 בבוקר. ארבעת החטופים חולצו משני מוקדים שונים במחנה הפליטים שבמרכז הרצועה. מפקד חיל האוויר והרמטכ"ל ניהלו את המבצע מהבור בקריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully