וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה ההזויה של מגישת BBC לדובר הישראלי: "הזהרתם את העזתים לפני המבצע?"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 9:27

בריאיון ל-BBC נשאל דובר צה"ל לתקשורת הזרה האם צה"ל הזהיר מראש את הפלסטינים לפני שמבצע חילוץ החטופים יצא לפועל בעזה. קונריקוס המופתע השיב לה את המובן מאליו: "לא, כי אז הם היו הורגים את החטופים וזה היה פוגע במטרת המבצע. את לא באמת מצפה שנעשה זאת". צפו

רגעי המראת המסוק עם שלושה מהחטופים ששבו ארצה מרצועת עזה 08 ביוני 2024/דובר צה"ל

דובר צה"ל לתקשורת הזרה לשעבר, סא"ל (במיל.) יהונתן קונריקוס, קיים כבר מאות ראיונות מאז תחילת המלחמה - אבל ייתכן שהשאלה שנשאל אתמול על ידי מגישת BBC הייתה השאלה המטומטמת וההזויה ביותר שנשאל עד כה.

בריאיון ל-BBC נשאל קונריקוס האם צה"ל הזהיר מראש את הפלסטינים לפני שמבצע חילוץ החטופים יצא לפועל ברצועת עזה. קונריקוס המופתע השיב לה את המובן מאליו: "לא, כי אז הם היו הורגים את החטופים וזה היה פוגע במטרת המבצע. את לא באמת מצפה שנעשה זאת".

במבצע הרואי של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ, חולצו אתמול (שבת) בשעות הבוקר החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ז'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי חמאס בלב מחנה נוסייראת שבמרכז רצועת עזה, זאת אחרי שמונה חודשים בהם היו בשטח הרצועה.

לוחם ימ"מ ארנון זמורה, בן 36, נהרג בקרב במהלך החילוץ. הוא נפצע קשה בלחימה כשהוביל צוות שפרץ לתוך האיתור בו הוחזקו שלושה חטופים. הוא נכנס לקרב מול מחבל שהיה בחדר ונפצע קשה. לאחר חילוץ החטופים, לוחמי הימ"מ העבירו אותם למסוק שלקח אותם לבית החולים, שם נקבע מותו. אמש, קבע הרמטכ"ל כי המבצע ההירואי לחילוץ החטופים יקרא על שמו של ארנון.

אשתו מיכל, כתבה עליו: "הכל מתמלא עכשיו בתמונתו של הגיבור פקד ארנון זמורה ז"ל. אבל הרבה לפני שהוא היה לוחם וגיבור הוא היה איש מתוק ומקסים. בן זוג מדהים, אבא מושלם. איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם".

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully