וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון ויצמן על הלוחם ששם קץ לחייו, והופיע בסרטה "בחזרה מעזה": "גיבור, לא אשכח אותך"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 13:13

אלירן מזרחי התראיין לסרט על הלוחמים שיצאו מעזה ששודר ברשת 13 בפברואר האחרון, ושם קץ לחייו מעט לפני שאמור היה להיכנס שוב לרצועה. לירון ויצמן: "תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. סליחה שזה לא היה מספיק"

אלירן מזרחי/רשת 13

אלירן מזרחי, לוחם מילואים הלום קרב שהתראיין לסרטה של לירון ויצמן "בחזרה מעזה" על חיי הלוחמים שחזרו מהרצועה, שם קץ לחייו מעט לפני שאמור היה לשוב ולהילחם שם. "תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. סליחה שזה לא היה מספיק", ספדה לו ויצמן.

אלירן מזרחי, אב לארבעה ביניהם שניים על הרצף האוטיסטי, התאבד ביום שישי האחרון לאחר שלקה בפוסט טראומה. מזרחי, שירת כמפעיל D-9 במשך 78 ימים בעזה, טופל על ידי משרד הביטחון אך לא עמד בפני ועדה רשמית שתכיר באחוזי הנכות שלו. מזרחי היה אמור להיכנס לרפיח אך כאמור התאבד ביום שישי. כעת, המדינה לא מאפשרת לקבור אותו בקבורה צבאית מפני שלא היה בשירות מילואים פעיל. את הידיעה פרסמה לראשונה כרמלה מנשה בחדשות כאן 11.

"אלירן מזרחי, איש יקר ואהוב כל כך. תודה וסליחה" כתבה ויצמן. "תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. שלקחת אותי יחד עם גיא והחברים המדהימים לגדוד צמ"ה 271 יד ביד, בנסיון להבין מה עובר עליכם. הכל עם הקסם האישי ששמור לך. בשקט. בכנות. ועם מלא צחוקים. מלא מלא צחוקים מזרחי, צחוקים שהסתירו מצוקה שרק הלכה וגדלה. רצית לברוח. לאילת. לאנשהו. הנפש חיפשה וחיפשה מרגוע. הלב לא עמד בעומס".

לירון ויצמן אלירן מזרחי. רשת 13, צילום מסך
לירון ואלירן/צילום מסך, רשת 13

"בא לי לצרוח. למה הנושא הזה לא מדובר מספיק? כמה גיבורים ולוחמים מדהימים לא מצליחים לעכל את חודשי הלחימה? למה הכל מושתק כל הזמן? ואיך יכול להיות שהמדינה ששלחה את אלירן להילחם, לא מוכנה לתת לו עכשיו לנוח בין חללי צה"ל? בגלל שהוא היה בין צו אחד לשני? באמת אפשר להשתגע", הוסיפה. "אלירן אהוב, איזה לוחם על היית. גיבור. כל חאן יונס העריצה אותך. כן גם בעלי. אני אף פעם לא אשכח אותך, תודה שהסכמת להכניס אותי לחייך, סליחה שזה לא היה מספיק. הלב עם מיראל וארבעת הילדים, אנסה לעזור ככל שאוכל. מבטיחה".

מדובר צה''ל טרם נמסרה תגובה.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר של העמותה, וכן באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully