וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע המופע של קולדפליי באתונה: אלפי ישראלים צרחו "Bring Them Home". צפו

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 23:42

במהלך ההופעה של קולדפליי בעיר אתונה שביוון, אלפי הישראלים שהגיעו אליה צעקו "Bring Them Home" אחרי הביצוע לשיר Yellow, הצבע המזוהה עם המחאה להשבת החטופים. סולן קולדפליי גם דיבר עם ילד ישראלי שהחזיק את תמונת סרן שיר אילת שנרצחה ב-7 באוקטובר. צפו

ישראלים בהופעה של קולדפליי באתונה/צילום גולשים

רגע מצמרר במהלך המופע של קולדפליי: אלפי ישראלים, אשר הגיעו בימים האחרונים לעיר אתונה כדי להשתתף בשתי ההופעות של הלהקה קולדפליי בעיר, צעקו הערב "Bring Them Home" במהלך ההופעה של הלהקה. בזמן שהלהקה שרה את הלהיט שלה "Yellow" וכל האולם נבצע בצבע צהוב המזוהה עם המחאה להשבת החטופים מעזה, צעקו אלפי ישראלים באצטדיון היווני "השיבו אותם הביתה" באנגלית.

אמיר רוזן שנכח במופע וצרח עם האלפים את הקריאה להשבת החטופים הביתה, סיפר לוואלה תרבות: "היה מרגש לראות את כל הישראלים מול אנשים מכל העולם לא שוכחים לרגע ומזכירים לכולם שאנחנו פה, שאנחנו נשארים פה ושלא נהיה שלמים עד שכולם יחזרו הביתה".

הצעקות למען שחרור החטופים במופע של קולדפליי

רגע מרגש נוסף נרשם כשסולן קולדפליי כריס מרטין שוחח עם ילד ישראלי בשם רועי שהניף שלט שעליו כתוב 'אני רוצה לשיר איתך' ועליו צילום תמונתה של החיילת סרן שיר אילת שנרצחה בחמ"ל התצפיתניות על גבול עזה ב-7 באוקטובר. לצד תמונתה כתוב "השיר שלך יתנגן לנצח". מרטין שאל את הילד הישראלי מה שמו ואם הוא מאמין בקסמים. לאחר שביקש ממנו לעצום את עיניו ולספור מ-10 עד 1, התפוצצו זיקוקים בשמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סולן קולדפליי מדבר עם ילד ישראלי שמחזיק את תמונת הנרצחת ב-7 באוקטובר

ילד ישראלי בהופעה של קולדפליי/אמיר רוזן

והנה חגיגות השמחה באתונה על שחרור החטופים

אתמול לאחר ההודעה על שחרור ארבעת החטופים מהשבי בעזה, פרצו חגיגות שמחה במוקדים רבים, ביניהם אף בעיר אתונה שביוון. אלפי הישראלים שהגיעו כאמור לצפות בהופעה של להקת קולדפליי החלו לשיר "עם ישראל חי", "הבאנו שלום עליכם" ו"התקווה" ברחובות העיר ואף לרקוד זה עם זה.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully