וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא הוכמן ניסה לפרוץ לבמה במופע של קולדפליי ונפל. כריס מרטין עצר את המופע | צפו

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 12:16

הקומיקאי גיא הוכמן ניסה לעלות אתמול לבמה בהופעה של קולדפליי כשהוא עטוף בדגל ישראל - אך מעד ונפל. סולן קולדפליי כריס מרטין עצר את המופע באמצע בשל חשש לשלומו, בדק מה קורה איתו, שאל את הקהל אם הוא בסדר והוסיף: "זה היה מרשים". צפו

ישראלים בהופעה של קולדפליי באתונה/צילום גולשים

הקומיקאי גיא הוכמן ניסה לעלות אתמול לבמה בהופעה של קולדפליי כשהוא עטוף בדגל ישראל - אך מעד ונפל. סולן קולדפליי כריס מרטין עצר את המופע באמצע בשל חשש לשלומו, בדק מה קורה איתו, שאל את הקהל "האם הוא בסדר? הוא לא מת או משהו, נכון?" והוסיף לסיום: "הבחור הצעיר הזה ניסה לעלות לבמה. זה היה מרשים, אני חייב להודות".

גיא הוכמן כתב באינסטגרם שהוא אכן ניסה "לכבוש את הבמה ולעטוף בדגל ישראל" את כריס מרטין. בסופו של דבר הוא נפל ולטענתו אף שבר צלע.

צפו כאן בניסיון עלייתו של הוכמן לבמה

אתמול נרשם רגע מצמרר במהלך המופע של קולדפליי כשאלפי ישראלים, אשר הגיעו בימים האחרונים לעיר אתונה כדי להשתתף בשתי ההופעות של הלהקה קולדפליי בעיר, צעקו "Bring Them Home" במהלך ההופעה של הלהקה. בזמן שהלהקה שרה את הלהיט שלה "Yellow" וכל האולם נבצע בצבע צהוב המזוהה עם המחאה להשבת החטופים מעזה, צעקו אלפי ישראלים באצטדיון היווני "השיבו אותם הביתה" באנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הצעקות למען שחרור החטופים במופע של קולדפליי

רגע מרגש נוסף נרשם כשסולן קולדפליי כריס מרטין שוחח עם ילד ישראלי בשם רועי שהניף שלט שעליו כתוב 'אני רוצה לשיר איתך' ועליו צילום תמונתה של החיילת סרן שיר אילת שנרצחה בחמ"ל התצפיתניות על גבול עזה ב-7 באוקטובר. לצד תמונתה כתוב "השיר שלך יתנגן לנצח". מרטין שאל את הילד הישראלי מה שמו ואם הוא מאמין בקסמים. לאחר שביקש ממנו לעצום את עיניו ולספור מ-10 עד 1, התפוצצו זיקוקים בשמיים.

סולן קולדפליי מדבר עם ילד ישראלי שמחזיק את תמונת הנרצחת ב-7 באוקטובר

ילד ישראלי בהופעה של קולדפליי/אמיר רוזן

והנה חגיגות השמחה באתונה על שחרור החטופים

שלשום לאחר ההודעה על שחרור ארבעת החטופים מהשבי בעזה, פרצו חגיגות שמחה במוקדים רבים, ביניהם אף בעיר אתונה שביוון. אלפי הישראלים שהגיעו כאמור לצפות בהופעה של להקת קולדפליי החלו לשיר "עם ישראל חי", "הבאנו שלום עליכם" ו"התקווה" ברחובות העיר ואף לרקוד זה עם זה.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully