וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון הפריצה של גיא הוכמן לבמה של קולדפליי: "נרקיסיסט חולני שמחפש תשומת לב"

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 22:54

הניסיון של הקומיקאי גיא הוכמן לעלות אתמול לבמה בהופעה של קולדפליי באתונה כשהוא עטוף בדגל ישראל מעורר תגובות רבות ברשתות החברתיות: "אני ממש מקווה שדניאל הגרי עובר מערוץ לערוץ ברחבי העולם ומסביר שצה"ל לא אחראי לפעולות של גיא הוכמן"

ישראלים בהופעה של קולדפליי באתונה/צילום גולשים

הניסיון של הקומיקאי גיא הוכמן לעלות אתמול לבמה בהופעה של קולדפליי באתונה כשהוא עטוף בדגל ישראל מעורר תגובות ואמוציות רבות ברשתות החברתיות - ורבים תוקפים אותו על רדיפה בלתי פוסקת אחרי תשומת לב.

כתב חדשות 12 ציון נאנוס כתב: "גיא הוכמן כתב שהוא ניסה לעלות לבמה כדי, לדבריו, 'לכבוש' אותה ולעטוף את כריס מרטין בדגל ישראל. כי אין ספק שזה ישפר את תדמיתה של ישראל - לכבוש ולשבש אירוע שאלפי אנשים קנו אליו כרטיסים כדי ליהנות ממופע של קולדפליי. אין מצב שהוא כזה אידיוט. אבל נרקיסיסט חולני ומחפש תשומת לב - בהחלט כן".

גולשים נוספים כתבו בטוויטר דברים נוספים, חלקם מצחיקים וחלקם נוקבים: "מירי רגב: גיא הוכמן עשה דברים מדהימים בהופעה של קולדפליי", "ממש מקווה שדניאל הגרי עובר מערוץ לערוץ ברחבי העולם ומסביר שצה"ל לא אחראי לפעולות של גיא הוכמן" (שצייץ חברנו למדור עמית סלונים), "שוב, אני מבקש לא להעביר הלאה שמועות וסרטונים בוואטסאפ, המשפחה של גיא הוכמן עדיין לא יודעת שהוא אידיוט", "גיא הוכמן באמת ובתמים יחשוב שהוא מצחיק מישהו אבל ישתדל בכוח להרוס לאנשים שהשקיעו מזמנם ומכספם את הערב ויחשוב שהוא עושה בזה טוב לישראל ולא בושות", "גיא הוכמן ניסה לעלות לבמה במופע של קולדפליי וכמו מופע הסטנדאפ שלו, זו הייתה חתיכת נפילה".

אתמול כאמור ניסה הוכמן לעלות לבמה במופע של קולדפליי בבירה היוונית - אך הוא מעד ונפל. סולן קולדפליי כריס מרטין עצר את המופע באמצע בשל חשש לשלומו, בדק מה קורה איתו, שאל את הקהל "האם הוא בסדר? הוא לא מת או משהו, נכון?" והוסיף לסיום: "הבחור הצעיר הזה ניסה לעלות לבמה. זה היה מרשים, אני חייב להודות".

גיא הוכמן כתב באינסטגרם שהוא אכן ניסה "לכבוש את הבמה ולעטוף בדגל ישראל" את כריס מרטין. בסופו של דבר הוא נפל ולטענתו אף שבר צלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully