וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקבלת איומים": למא טאטור, שפקפקה בחטיפת נועה ארגמני, מתבטאת לראשונה אחרי פיטוריה

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 14:43

השחקנית והזמרת למא טאטור פוטרה מתפקידה כמגישת התוכנית "פרפקטיבה" בקשת 12, אחרי שהטילה ספק בחטיפתה של נועה ארגמני. כעת טאטור מגיבה לראשונה בסטורי שהעלתה באינסטגרם ומתלוננת על איומים כלפיה

קרוב משפחה של נועה ארגמני על החילוץ/שלומי גבאי

השחקנית והזמרת למא טאטור התבטאה היום (שלישי) לראשונה מאז שפוטרה על ידי קשת מהגשת התוכנית "פרספקטיבה", בעקבות דבריה המקוממים על השבויה נועה ארגמני, שחולצה בשבת האחרונה משבי חמאס לצד אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו.

כזכור, בשבת העלתה טאטור סטורי לאינסטגרם שבו הגיבה בעוקצנות לחילוץ מהשבי של נועה ארגמני. "ככה נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? תראו את הגבות שלה, הן יותר מסודרות משלי! העור שלה! השיער! הציפורניים! מה זה?! בשביל זה ילדים ונשים חפים מפשע צריכים להיהרג בעזה?".

לאחר הסערה מחקה טאטור את חשבון האינסטגרם שלה. מקשת 12 נמסר אז בתגובה: "אנו מגנים בתוקף את דבריה של השחקנית למא טאטור היום ברשתות החברתיות. טאטור מגישה לצד אליאס עבוד את 'פרספקטיבה', תוכנית תרבות בשפה הערבית בימי שבת בבוקר. חאלד נאטור, מפיק התוכנית הוסיף: 'דבריה של טאטור אינם מקובלים עלינו ולכן עבודתה בתוכנית הופסקה באופן מיידי'".

כעת כותבת טאטור: "אני לא נמצאת כיום באף חשבון שלי ברשת החברתית, כי אני מקבלת איומים, הטרדות והשמצות ועוד הרבה דברים לא נעימים. אני רואה גם שנפתחים בשמי עמודים ומתפרסמים בהם דברים שאין להם שום קשר אליי ואני לא אחראית עליהם. החשבונות שלי ידועים והם סגורים כרגע. אני לא אחראית לאף חשבון אחר שמשתמש בשם שלי."

קריירת המשחק של טאטור כוללת בין היתר תפקידים בסדרות "איסט סייד", "תאג"ד", "להעיר את הדוב", "שנות ה-80" ו"עבודה ערבית".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully