וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבחרת פעם למשהו?!": הח"כ מהליכוד במפגן בורות מדהים בשידור חי

עודכן לאחרונה: 12.6.2024 / 19:07

"נבחרת פעם למשהו?", "אתה צוחק ממני? תעשה גוגל ותלמד עם מי אתה מדבר": העימות בשידור בין השר והח"כ לשעבר נחמן שי לח"כ חנוך מילביצקי שלא ממש הבין עם מי הוא מתעמת. צפו

חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) התעמת היום (רביעי) בחריפות בשידור חי בכאן 11 עם השר והח"כ לשעבר נחמן שי, איש מפלגת העבודה לשעבר. לאחר שמילביצקי הטיח בנחמן שי כי הוא תוקף ללא הרף את הצבא ומוריד את המורל של חייליו, רתח שי מזעם ואמר לו שאין לו מושג מי הסמיך אותו לומר מי מבין ומי לא מבין.

מילביצקי ענה לו: "אני נבחר ציבור, אתה פעם נבחרת למשהו?!". נחמן שי נותר פעור פה ואמר: "מה, אתה צוחק ממני?!". שאר חברי הפאנל נדהמו אף הם מהבורות שהפגין ח"כ מילביצקי ואמרו לו: "אתה היית בארץ בשנים האחרונות? אתה מכיר את האדם הזה שיושב פה?". ח"כ מילביצקי המשיך ואמר: "אני נבחרתי במפלגה עם פריימריס" וגם בשלב זה נותר נחמן שי פעור פה: "ואני?!". מילביצקי ענה: "אני לא יודע איפה נבחרת". נחמן שי הזועם השיב לו: "אתה חבר כנסת או קשקשן? אני נבחרתי חמש פעמים בפריימריס. תעשה גוגל ותלמד עם מי אתה מדבר".

לפני כשבוע וחצי עורר מילביצקי סערה נוספת כשבמהלך ריאיון לצד דני אלגרט שאחיו יצחק אלגרט חטוף בעזה, התעמת איתו ותקף אותו. לאחר שאלגרט אמר לו "אתה הבאת אותנו למצב הזה", מילביצקי זעם ותקף אותו: "אתה תמשיך להוציא את דיבתה של מדינת ישראל בעולם". אלגרט רתח מזעם וענה לו: "אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים", ומילביצקי השיב לו: "לא, אתה עושה פוליטיקה על הגב של החטופים. אתה מנצל את הטרגדיה של אח שלך". לאחר שאלגרט דרש ממנו להתפטר, השיב האחרון: "אני אשמור על ישראל מאנשים כמוך".

למחרת סיפר ל"כאן רשת ב'" כי הרים טלפון לאלגרט ואמר לו שהוא מתנצל. "אמרתי לו שללא קשר למחלוקות המהותיות בינינו, בהיותי חבר כנסת זה לא נכון שאגיד לו דברים כאלה בכלל, בטח לא בשידור ואני מצטער על זה מקרב לב. אני מקווה מאוד לראות את אח שלו בארץ כמה שיותר מהר. והוא קיבל את זה והוא התנצל גם על דברים שהוא אמר וסיימנו את השיחה בציפייה לימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully