וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה כתוב על הדיסקית?": המחווה המרגשת לחטופים בהופעה של קולדפליי בבוקרשט

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 11:08

המצלמה בהופעה של קולדפליי בבוקרשט התמקדה על אישה שענדה את דיסקית החטופים והקרינה אותה על מסכי הענק באצטדיון. סולן הלהקה ביקש להתמקד בדיסקית וכשהמצלמה התמקדה הוא שאל: "מה כתוב שם?". הקהל מישראל שנכח בהופעה הגיב במחיאות כפיים

ישראלים בהופעה של קולדפליי באתונה/צילום גולשים

אחרי הרגע המרגש שנרשם במופע של קולדפליי באתונה, שבו אלפי ישראלים צעקו "Bring Them Home", רגע מרגש נוסף נרשם במופע של הלהקה האהובה בבוקרשט שברומניה. המצלמה התמקדה על אישה שענדה את דיסקית החטופים והקרינה אותה על מסכי הענק באצטדיון. סולן הלהקה כריס מרטין ביקש להתמקד בדיסקית וכשהמצלמה התמקדה הוא שאל: "מה כתוב שם?". לאחר שלא הבין מה כתוב, ביקש להמשיך הלאה. הקהל מישראל שנכח בהופעה הגיב במחיאות כפיים וחלקם אף בצעקות "Bring Them Home".

צפו בהתמקדות בדיסקית החטופים במופע בבוקרשט:

בתחילת השבוע נרשם רגע מצמרר במהלך המופע של קולדפליי באתונה כשאלפי ישראלים, אשר הגיעו לעיר כדי להשתתף בשתי ההופעות של הלהקה קולדפליי, צעקו "Bring Them Home" במהלך ההופעה של הלהקה. בזמן שהלהקה שרה את הלהיט שלה "Yellow" וכל האולם נבצע בצבע צהוב המזוהה עם המחאה להשבת החטופים מעזה, צעקו אלפי ישראלים באצטדיון היווני "השיבו אותם הביתה" באנגלית.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הצעקות למען שחרור החטופים במופע של קולדפליי

רגע מרגש נוסף נרשם כשסולן קולדפליי כריס מרטין שוחח עם ילד ישראלי בשם רועי שהניף שלט שעליו כתוב 'אני רוצה לשיר איתך' ועליו צילום תמונתה של החיילת סרן שיר אילת שנרצחה בחמ"ל התצפיתניות על גבול עזה ב-7 באוקטובר. לצד תמונתה כתוב "השיר שלך יתנגן לנצח". מרטין שאל את הילד הישראלי מה שמו ואם הוא מאמין בקסמים. לאחר שביקש ממנו לעצום את עיניו ולספור מ-10 עד 1, התפוצצו זיקוקים בשמיים.

סולן קולדפליי מדבר עם ילד ישראלי שמחזיק את תמונת הנרצחת ב-7 באוקטובר

ילד ישראלי בהופעה של קולדפליי/אמיר רוזן

הקומיקאי גיא הוכמן ניסה לעלות לבמה בהופעה באתונה כשהוא עטוף בדגל ישראל - אך מעד ונפל. סולן קולדפליי כריס מרטין עצר את המופע באמצע בשל חשש לשלומו, בדק מה קורה איתו, שאל את הקהל "האם הוא בסדר? הוא לא מת או משהו, נכון?" והוסיף לסיום: "הבחור הצעיר הזה ניסה לעלות לבמה. זה היה מרשים, אני חייב להודות". גיא הוכמן כתב באינסטגרם שהוא אכן ניסה "לכבוש את הבמה ולעטוף בדגל ישראל" את כריס מרטין. בסופו של דבר הוא נפל ולטענתו אף שבר צלע.

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully