וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג גבריאל בוקובזה, שהשתתף ב"לאהוב את אנה", הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 12:08

בוקובזה היה פסיכולוג חינוכי שכתב טור בהארץ, בנוסף להשתתפותו בריאליטי. בת דודתו: "הראש לא מצליח לקלוט, הלב לא מצליח להכיל והכאב פשוט השתלט כבר על הכל". אנה ארונוב: "זה עצוב נורא. יש לו חלק גדול באושר שלי"

גבריאל בוקובזה לאהוב את אנה. צילום מסך, צילום מסך
גבריאל בוקובזה/צילום מסך, צילום מסך

הפסיכולוג גבריאל בוקובזה, שהשתתף בתכנית "לאהוב את אנה" ששודרה בקשת 12, הלך לעולמו אמש. הלוויתו תתקיים מחר (שישי) ב-10 בבוקר בבית העלמין "כפר נחמן" ברעננה.

דודו, אייל רונן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "האחיין היקר שלי, ד"ר גבריאל בוקובזה, נפטר אמש אחרי מאבק במחלה קשה. פסיכולוג מחונן, איש של השכלה וסקרנות אינטלקטואלית בלתי נלאית, אוהב את החיים, שאותם מיצה בהתנסויות רבות ומגוונות בתחומים רבים. היה איש אמיץ כריזמטי ואסרטיבי. הותיר אחריו בן מקסים בן שמונה".

בת דודתו חן כתבה ב-X (טוויטר): "בצער רב ובלב שבור לרסיסים, התבשרתי הבוקר על מותו של בן דוד שלי, ד"ר גבריאל בוקובזה ז"ל. הראש לא מצליח לקלוט, הלב לא מצליח להכיל והכאב פשוט השתלט כבר על הכל. גבי, תודה שדאגת לומר לי שאני אמא מדהימה וסליחה שהבטחתי שאבוא, שנעשה קצת צחוקים. ולא הספקתי לבוא. הלב שלי, אוי הלב שלי גמור".

אנה ארונוב ספדה לו באינסטגרם: "קיבלתי בשורה ממש עצובה ומפתיעה. גבריאל בוקובזה נפטר. גבריאל היה הפסיכולוג שלי בתכנית 'לאהוב את אנה'. האיש שבזכותו קרה מה שקרה. הוא העביר אותי תהליך מדהים. היינו נפגשים במשך חודש, כל יום, אחרי כל דייט, שעות - וגם אחרי התכנית המשכתי קצת להיות מטופלת אצלו. אני כל כך מופתעת כי לא היינו כל כך בקשר בשנים האחרונות ולא ידעתי מה קרה. פתאום עכשיו אני מקבלת את הבשורה הזאת. זה כל כך עצוב. אני שולחת תנחומים למשפחה. יש לו חלק מאוד גדול באושר שלי ואני אהיה אסירת תודה לו לנצח. זה עצוב נורא. איזו באסה".

בוקובזה, פסיכולוג חינוכי, שימש כמטפלה של אנה ארונוב בתכנית הריאליטי שליוותה את הרקדנית והשחקנית בחיפושה אחר זוגיות ושודרה בסוף 2018 בקשת. לפני התכנית פרסם טור שבועי במוסף "גלריה שישי", "קריאת הגבר" שמו, שבו עסק רבות בבעיות רגשיות שבהם מצויים גברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully