וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי קרה משהו רע בחוץ": דיירי האח הגדול מנסים להבין למה בוטל השידור

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 23:06

"יש אירוע, הוא לא אמר לנו להתארגן לשידור, בטח משהו רע קרה": לאחר ביטול שידור "האח הגדול" ברשת 13, ניסו להבין דיירי הבית שכמובן לא מודעים למה שקורה מחוצה לו, מה הוביל לביטול משדר ההדחה. צפו

האח הגדול/רשת 13

לאחר ביטול שידור "האח הגדול" ברשת 13 על רקע אסון הנמר בעזה שהוביל למותם של שמונה לוחמי צה"ל, ניסו להבין דיירי הבית - שכמובן לא מודעים למה שקורה מחוצה לו - מה הוביל לביטול משדר ההדחה. "אולי קרה משהו בחוץ, זה הכי הגיוני", אמרו. "לא אמרו לנו אפילו להתארגן לשידור. היה איזה אירוע, אולי משהו רע. בארץ הזה יש סיכוי שזה משהו רע", הוסיפו. צפו למעלה בקטע מתוך ערוץ 26.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

קשת 12 ורשת 13 הודיעו מוקדם יותר כי לא ישדרו הערב (שבת) את תכניות הריאליטי שלהן, "רוקדים עם כוכבים" ו"האח הגדול", בעקבות ההודעה על אסון הנמר"ה ברפיח שבו נהרגו שמונה לוחמים. הערוצים עדכנו כי ישדרו חדשות במקום התכניות. בכאן 11 הלכו בעקבות שני הערוצים והודיעו גם הם כי ישדרו חדשות הערב. שידור משחק היורו שתוכנן הועבר לערוץ כאן חינוכית (אפיק 80), וישודר גם באפלקציה ובכאן BOX.

פיצוץ מטען חבלה גרם לאסון שבו נהרגו שמונת החיילים. שמו של אחד מהם הותר עד כה לפרסום: סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'ן, סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, בעוצבת עקבות הברזל. מתחקיר ראשוני של האירוע נבחנות כעת שתי אפשרויות. האחת היא שמחבלים הצמידו מטען חבלה לנגמ"ש בו שהו הלוחמים, או שהנגמ"ש עלה על מטען חבלה רב עוצמה שגרם לחומרי הנפץ והמוקשים שהיו עליו להתפוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully