וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן פתח את הופעתו בבלומפילד עם "התקווה": "מתפלל שלא יהיו עוד משפחות שעולמן חרב"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 21:58

אייל גולן פתח הערב את הופעתו השנייה מתוך חמשת מופעי הענק באצטדיון בלומפילד עם התייחסות לאסון הכבד ברפיח, שבו נהרגו שמונה לוחמים: "עוד חיילים שלנו נפלו ברצועה, כל אחד מהם היה עולם ומלואו, זה לא מפסיק"

אייל גולן, יחצ/יחצ

אייל גולן פתח הערב (שבת) את הופעתו השנייה מתוך חמשת מופעי הענק באצטדיון בלומפילד עם התייחסות לאסון הכבד ברפיח, שבו נהרגו שמונה לוחמים.

"אנחנו פותחים שבוע חדש עם בשורות קשות מאוד. עוד חיילים שלנו נפלו ברצועה, כל אחד מהם היה עולם ומלואו, זה לא מפסיק. אני מבקש לחזק את המשפחות השכולות. כבר חודשים ארוכים אנחנו עוברים ימים קשים מאוד. קברנו חברים, הורים, ילדים ושכנים. אחים ואחיות שלנו. אני מתפלל ואתם יחד איתי, שהחיילים שלנו ישובו לשלום, שהחטופים שלנו יחזרו הביתה. שלא יהיו כאן עוד משפחות שעולמן חרב עליהן. אנחנו נצליח כולנו ביחד לקום מזה, אנחנו חייבים להאמין שעוד יהיה כאן טוב".

לאחר מכן שר יחד עם הקהל את שירת התקווה (צפו למעלה).

אייל גולן איל. לירון בן שושן, צילום מסך
אייל גולן/צילום מסך, לירון בן שושן

למעלה מ-150 אלף איש רכשו כרטיסים לחמשת מופעי הענק של אייל גולן בבלומפילד. גם את הופעתו הראשונה פתח בשירת התקווה ובמהלכה הוא אירח את חברי אתניקס ואת יגל אושרי. במהלך ההופעה אמר גולן: "עברנו את הנורא מכל בחודשים האלה. קברנו שכנים, הורים, ילדים ואחים. אני מתפלל ואני יודע שאתם ביחד איתי. שהחיילים ישובו הביתה בשלום, שהחטופים שלנו יחסרו ושהמפונים ישובו לבתים שלהם. אני יודע שאנחנו נצליח כולנו ביחד נקום מזה. אנחנו חייבים להאמין שעוד יהיה כאן טוב".

בהופעתו הראשונה הקדיש את השיר "לוחמת" לכל הלוחמות: "אני רוצה לדבר רגע על הלוחמות של התקופה הטנקיסטיות, הטיסות החובשות, התצפיתניות, החיילות הקרביות, האמהות שהגנו בחרוף נפש על הילדים. בנות הזוג שאיבדו את הכי יקר להן. אני מתרגש מאוד, הגיבורות ממוצב נחל עוז שאף אחד לא הקשיב להן, אלו שנלחמו בגבורה עד הרגע האחרון. גם הערב, בזמן שאנחנו כאן, חלק מהן עדין בחיים, חטופות בשבי בעזה. כולנו מתפללים שהן יחזרו ביחד עם כל החטופים מהר ובשלום".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully