וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עובר לילד שלו בראש?!": הציוץ של אילן לוקאץ' נגד אבי החטוף שעורר סערה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 8:41

כתב חדשות 12 אילן לוקאץ' עורר סערה לאחר שבציוץ על צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור, מתח עליו ביקורת: "תחשבו על החטוף איתן מור, שהיה מאבטח בנובה, ששומע את אבא שלו באולפנים שוב ושוב מתנגד לעיסקה - 'אל תשחררו תמורתו מחבלים'. מה עובר לילד הזה בראש"

תיעוד ממצלמות הקסדה של סיירת צנחנים במבצע ארנון לשחרור החטופים/דובר צה"ל

כתב חדשות 12 אילן לוקאץ' עורר סערה בסוף השבוע כשמתח ביקורת בציוץ ברשת X (טוויטר) על צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור, המשתייך לפורום "תקווה" - המאגד קרובי משפחות חטופים אשר מציגים עמדה שונה וניצית יותר בנוגע לעסקה אפשרית.

לוקאץ' שיתף את הסרטון בו החטוף אנדריי קוזלוב, ששוחרר במבצע ארנון, קורא לציבור להגיע להפגנות, וכתב: "ועכשיו תחשבו על החטוף איתן מור, שהיה מאבטח בנובה, ששומע את אבא שלו באולפנים שוב ושוב מתנגד לעיסקה - 'אל תשחררו תמורתו מחבלים'. מה עובר לילד הזה בראש. ורואה אולי את מתן צנגאוקר ביחד איתו, ואיך אמא של מתן הופכת את העולם בשביל הילד שלה".

הציוץ של לוקאץ' עורר כצפוי סערה גדולה, ואלו מקצת הציוצים שיצאו נגד העיתונאי: "מי אתה בכלל שאתה תדבר בשם של חטופים, יא תועבה מהלכת", "לפעמים עדיף לחסוך", "אני חושב שזה הציוץ הכי דוחה שנכתב בטוויטר מאז היווסדה של הפלטפורמה", שצייץ הכתב הפוליטי של גל"צ שחר גליק, "ממליץ למחוק ולהתנצל. לאף אחד אין זכות לדבר רעה על ההתנהגות בנושא המלחמה והעסקה של מי ממשפחות החללים והחטופים. למזלנו אין לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully