וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ירושלים יתקיים בפעם ה-41: "מאמינים בכוחו של הקולנוע לרפא"

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 12:16

בהפקת פסטיבל הקולנוע, שייערך השנה בין התאריכים 27-18 ביולי, מבטיחים עשרות הקרנות בכורה לסרטים מהארץ והעולם. "אנחנו מאמינים בכוחה של אמנות הקולנוע לחזק וגם לספק תקווה למציאות אחרת"

סינמטק ירושלים. תם וינטראוב לוק,
סינמטק ירושלים/תם וינטראוב לוק

פסטיבל ירושלים לקולנוע ייערך בחודש יולי, זו השנה ה-41 - כך הוכרז היום (ראשון). הפסטיבל יתקיים בעיר הבירה בין התאריכים 27-18 ביולי, ובהפקתו מבטיחים בכורות לעשרות סרטים מהארץ ומחו"ל, לצד סרטים מדוברים שהוקרנו בפסטיבלים ברחבי העולם בשנה החולפת. הפסטיבל טרם הכריז על סרט הפתיחה שלו, או על האורחים הצפויים להשתתף בו. על התכנייה אמונים במשותף המנהל האמנותי היוצא, אלעד סמורזיק, ומחליפו בתפקיד אור סיגולי.

"זו אינה הפעם הראשונה לצערנו בה הפסטיבל מתקיים בצל מלחמה", מסר רוני מהדב-לוין, מנכ"ל סינמטק ירושלים ומנהל הפסטיבל. "בזמנים טובים ובזמנים קשים, אנו מאמינים כי יש ליצור ולצרוך קולנוע, מתוך אמונה בכוחה של אמנות הקולנוע לחזק, לרפא וגם לספק תקווה למציאות אחרת באמצעות מאות הסיפורים השונים שיוצגו על מסכי האולמות".

"פסטיבל הקולנוע ירושלים מכיר בתפקידו של סינמטק ירושלים לתת נחמה, השראה וחיבור לקהילה המקומית והבינלאומית, גם בעיצומו של עימות. אנו מייחלים לשחרור כל החטופים ולסיומה של המלחמה והאלימות באזורנו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully