וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למוזיקאים בישראל: סטטיק, ג'ורדי ורון ביטון יובילו לייבל חדש

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 11:33

יוניברסל מיוזיק ישראל וגאגא ניהול וייצוג אמנים מקימים לייבל משותף בהובלת שלושה מהשמות הגדולים במוזיקה הישראלית: סטטיק, ג'ורדי ורון ביטון

לייבל חדש בהובלת סטטיק, ג'ורדי ורון בי. יח"צ,
לייבל חדש בהובלת סטטיק, ג'ורדי ורון בי/יח"צ

שיתוף פעולה גדול בתעשיית המוזיקה יוצא לדרך: גאגא ניהול וייצוג אמנים בהובלת אורון כלפון ויואב גרוס, ממנהלי אמני הפופ הגדולים בישראל, ויוניברסל מיוזיק ישראל, השלוחה המקומית של חברת המוזיקה הגדולה בעולם, חוברות זו לזו ומשיקות לייבל משותף בהובלה של שלושה יוצרי פופ מקומיים ענקיים: סטטיק, ג'ורדי ורון ביטון.

השותפות המוזיקלית תעניק במה והזדמנות חסרת תקדים לאמנים צעירים ומוכשרים שרוצים לפרוץ ולהצליח בתחום המוזיקה. מטרת הלייבל היא לזהות, להחתים ולפתח את כוכבים מקומיים, ולייצר להם צוות של מומחים ומובילים מהצעד הראשון. האמנים בלייבל יזכו לניהול והובלה של גאגא, שהצמיחה כמה מכוכבי הפופ הגדולים בארץ - בהם מרגי, אנה זק, אגם בוחבוט וסטפן.

באולפן יעבדו האמנים צמוד ויכוונו על ידי סטטיק, ג'ורדי ורון בי, החתומים על עשרות להיטי פופ בשנים האחרונות. השלושה ישמשו כאוטוריטות וכמנטורים וינהלו אמנותית את האמנים והיוצרים יחד עם ראשי מחלקת האמנים והרפרטואר של יוניברסל ישראל, עמי ניר ומיטל שבח. את הניהול היומיומי של הלייבל תחת השותפים תעשה מאיה אמיד, שעבדה בעבר עם אמנים מהשורה הראשונה.

מעוניינים להגיש מועמדות? ניתן לעשות זאת ממש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully