וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אורי גלר גם נלחם במל"טים: "סייעתי להדוף את המתקפה האיראנית"

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 20:13

הקוסם הישראלי אורי גלר טען כי לקח חלק בסיכול מתקפת המל"טים והטילים האירניים על ישראל באפריל לפני כחודשיים. בריאיון לג'רוזלם פוסט אמר: "אני לא יכול לפרט כי המבצע היה מסווג, אבל היה לי חלק בהפלת המל"טים. אני לא יכול להיכנס לפרטים, אבל זו עובדה"

אורי גלר ועב"מ שצולם לדבריו כנראה מעל ירושלים/theurigeller

הקוסם הישראלי אורי גלר טען כי לקח חלק בסיכול מתקפת המל"טים והטילים האירניים על ישראל באפריל לפני כחודשיים. בראיון לג'רוזלם פוסט שיפורסם במלואו בסוף השבוע הקרוב במגזין של העיתון, אמר: "אני לא יכול לפרט כי המבצע היה מסווג, אבל היה לי חלק בהפלת המל"טים האיראניים. אני לא יכול להיכנס לפרטים, אבל זו עובדה". עוד סיפר: "כמובן שחיל האוויר שלנו עשה עבודה שלא תיאמן. אבל היו כמה מערכות שהייתי מעורב בהן. אני לא יכול להגיד שום דבר נוסף".

אורי גלר. קשת 12, צילום מסך
אורי גלר/צילום מסך, קשת 12

לפני חודש התעמת העיתונאי חיים לוינסון בשידור עם גלר בעת שזה התראיין לתוכנית "חיים ומעיין" בקשת 12. ההתכתשות בין השניים עוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות, ובין השאר נטען כי לוינסון השפיל את גלר בשידור. גלר סיפר בריאיון על מאבק ההסברה שהוא מנהל בחו"ל, ובסוף הריאיון הצטרפו לאולפן אופירה אסייג וחיים לוינסון - ואז התפתחו חילופי דברים קשים בין לוינסון לגלר. לאחר שגלר טען כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מופעל על ידי הנשיא הקודם אובמה, שאותו כינה "חוסיין" בשל שמו האמצעי, עיווה לוינסון את פרצופו והחל לתקוף אותו: "אני חייב להגיד לך משהו מבלי שתיפגע, באתי ממשפחה חרדית, אחד הדברים שלא גדלתי עליהם ומעולם לא הבנתי זה איך הפכת לשם דבר במדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בעימות בין השניים

חיים לוינסון אורי גלר. קשת 12, צילום מסך
גלר ולוינסון/צילום מסך, קשת 12

לוינסון המשיך ותקף את גלר: "אין לך שום דבר אינטליגנטי לומר, אתה חולה פרסום. יש לך את הפאתוס של האשכנזים שהיו פה בשנות ה-70, שאתה עושה איזושהי פאוזה כאילו אתה הולך להגיד משהו אינטליגנטי - ואז אתה אומר את הדבר הכי בנאלי". גלר הזועם השיב: "תפסיק לדבר, אתה לא מעניין אותי, אל תשחק את האינטליגנט איתי, אני גם קצת יותר מבוגר ממך. נתתי לך להביע את דעתך, בזה נגמור".

הרשתות החברתיות, כאמור, סערו אחרי העימות החריף בין השניים. בעוד שחלק חיזקו את לוינסון וטענו כי הוא "חשף את הבלוף שנקרא אורי גלר - אדם ריק מתוכן שמכר במשך שנים שקרים לאנשים תמימים", "כופף את גלר" - בפראפרזה על כיפוף הכפיות שבהן התפרסם הקוסם הבינלאומי המפורסם - והוסיפו: "מלך. שישים שנה אני מחכה שמישהו יכופף אותו ככה", לא מעט מתחו ביקורת חריפה על היחס המתנשא והמשפיל של לוינסון כלפי גלר: "זו בריונות דוחה ומרושעת", "האיש שעשה קריירה מלכופף כפיות, מתגלה כגזען ימני ובעיקר מטומטם עד כדי מבוכה", "אי אפשר לסבול את הרוע הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי גלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully