וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צרח מכאב": איאן מקלן ("שר הטבעות") נפל מהבמה במהלך הצגה - ואושפז

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 15:16

השחקן האנגלי בן ה-85 נפל מקדמת הבמה במהלך ההצגה "Player Kings" בווסט אנד המבוססת על "הנרי הרביעי" של שיקספיר, במהלך סצנת קרב. הוא זעק מכאבים, פונה לבית חולים וההצגה בוטלה. דובר התיאטרון מסר ש"מצבו טוב"

השחקן איאן מקלן, אפריל 2024. Dave Benett for The Wolseley Hospitality Group, GettyImages
איאן מקלן/GettyImages, Dave Benett for The Wolseley Hospitality Group

השחקן האנגלי איאן מקלן ("אקס מן", "ההוביט") נפל מהבמה במהלך ההצגה "Player Kings" בתיאטרון נואל קאוורד בלונדון. נפילתו של סר מקלן בן ה-85 התרחשה במהלך סצנת קרב. לפי הדיווחים, הוא "זעק מכאבים" ואיש צוות מיהר לסייע לו. לאחר מכן הועבר לבית חולים וההצגה בוטלה. דובר התיאטרון מסר שמקלן עבר בדיקה וכי הרופאים אומרים שהוא צפוי להחלמה מלאה ומהירה. "איאן במצב טוב", הוסיף הדובר. הוא צפוי לחזור לבמת ההצגה כבר ביום רביעי.

ההצגה "Player Kings" היא עיבוד לחלק הראשון והשני של המחזות "הנרי הרביעי" של שיקספיר, שעלתה בווסט אנד שבלונדון באפריל. כתב ה-BBC, אלכס פיליפס, ציין בדיווח שלו: "הייתי בקהל כשהתאונה קרתה. מקלן, שמשחק את סר ג'ון פאלסטאף, הסתובב בסצנת קרב כשראיתי אותו נופל מקדמת הבמה. זה קרה כל כך מהר שבהתחלה נראה שזה חלק מההופעה. הקהל זעק. האורות נדלקו והצוות פינה את התיאטרון. ההופעה בוטלה 'כדי שאיאן יוכל לנוח'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully