וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לילדים ולהורים: הסדרה המיתולוגית "פרפר נחמד" מגיעה לראשונה לבמות

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 10:02

סדרת המופת האהובה של תאגיד השידור הישראלי וכאן חינוכית זוכה גם לעיבוד בימתי בהצגה מוזיקלית חדשה של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

דורות של ילדים - שכבר הפכו להורים בעצמם - גדלו ועדיין גדלים על הדמויות, השירים והסיפורים של "פרפר נחמד". כעת, לראשונה אי פעם, סדרת המופת האהובה של תאגיד השידור הישראלי וכאן חינוכית זוכה גם לעיבוד בימתי בהצגה מוזיקלית חדשה של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. ההצגה שכתבה שירילי דשא וביים עמית אפטה, תתחיל לרוץ בקרוב ותעלה בין השאר במסגרת פסטיבל "סוף הקיץ" של תיאטרון אורנה פורת בין 23-29 באוגוסט.

פרפר נחמד. משה צ'יטיאת,
פרפר נחמד/משה צ'יטיאת

ההצגה תספר על אוזה, שבי, נולי ובץ, החברים האהובים מ"פרפר נחמד", שמחליטים להפתיע את רוני ושי, השכנים שלהם, ולערוך חגיגה גדולה לכבוד בוא האביב מבלי שהם יגלו. אבל היום קצר והמלאכה מרובה: צריך לדאוג לכיבוד אביבי, לקישוטים, לכלי נגינה, לבגדים יפים, להזמין אורחים, לסדר את החצר, ולהספיק ה-כ-ל לפני שרוני ושי יחזרו מיום העבודה.

הארבעה יוצאים לטיול ברחבי המושב, הם אוספים דברים לחגיגה, רבים ומשלימים, פוגשים טיפוסים צבעוניים ומצחיקים, רוקדים ושרים שירים מוכרים ואהובים מתוך עונות הסדרה - "שלום לכם", "שמח במטבח", "מי שלא מביט מפסיד", "העולם מלא בשאלות", "חבר בתוך ראי", "להיות גדולה", "פרפרים בכל מיני צבעים" ועוד. ההצגה מומלצת לגילאי 3-7. יככבו בה תום חודורוב, רפאל עבאס, הגר אנגל, תום גל, רימון כרמי, אלינור וייל.

  • עוד באותו נושא:
  • פרפר נחמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully