וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה, ראתה ולקחה: האזינו לשיר החדש של אנה זק

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 10:17

אחרי הפוגה ארוכה ממוזיקה שבמהלכה התמקדה בסיוע ותמיכה עבור אלה שהיו זקוקים להם, חוזרת אנה זק עם שיר חדש שאמנם מינורי יותר מהרגיל, כמתבקש, אבל עדיין מבקש להביא חיוך וקריצה. צפו בקליפ והאזינו לשיר

אנה זק. שי תמיר,
אנה זק/שי תמיר

השנה המאתגרת שעברה על כולנו גרמה לאנה זק להפסיק ליצור מוזיקה חדשה לזמן מה. במשך תקופה ארוכה היא לא הוציאה שירים והתמקדה בעיקר בתמיכה וסיוע לאלו שהיו זקוקים להם. כעת, אף על פי שהמצב בארץ עדיין לא רגוע, היא מוציאה את "VENI VIDI VICI", שיר חדש כמילותיו המפורסמות של יוליוס קיסר - "באתי, ראיתי, ניצחתי".

את השיר כתבה זק יחד עם אקו, רון ביטון ויעל ביאגון ציטרין, ללחן שלה ושל אקו, ביטון ועיליי אשדות, שגם עיבד את השיר והפיק אותו מוזיקלית. השיר מלווה בקליפ שצולם במצלמת פילם ומפגין עדינות גדולה יותר מהצבעוניות והפופיות המוכרות של כוכבת הפופ, ובכל זאת מבקש להביא את החיוך הקטן, הקריצה והכיף. האזינו לשיר וצפו בקליפ, בבימויו של איתמר לידר שירי, ממש כאן.

"בהתרגשות גדולה החלטתי להוציא אליכם היום את 'ויני וידי ויצ'י', שנכתב לו אי אז מזמן", מסרה אנה זק. "ההתלבטות אם לשחרר מוזיקה חדשה הייתה בשבילי ממש גדולה, כי לכולנו זו תקופה מורכבת לחייך בה. ובכל זאת החלטתי שהחיים הם מתנה שצריך לחבק , ושאני והמוזיקה שלי כאן לכל מי שזקוק לה. אז ויני שלי הוא כבר שלכם, מקווה שתאזינו ותאהבו. חיבוק".

  • עוד באותו נושא:
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully