וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת ערוץ 14 תקפה בשידור את דרעי, בש"ס רתחו: "מסיתה כמו השמאל"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 20:07

מגישת ערוץ 14 פתחה את תכניתה במונולוג חריף נגד אריה דרעי ומפלגת ש"ס לאחר שהאחרונים הובילו למשבר בקואליציה בעקבות קידום חוק הרבנים: "תיזכר בספרי ההיסטוריה כמי שהסכים לדרדר את ישראל לבחירות בתקופה מסוכנת". ש"ס: "מצטרפת למקהלת ההסתה של השמאל"

״אנחנו במלחמה בכמה חזיתות, ולפנינו אתגרים גדולים והחלטות קשות.-ראש הממשלה בנימין נתניהו/- רועי אברהם / לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

מגישת ערוץ 14 דנה ורון פתחה את תוכניתה היום (רביעי) במונולוג חריף נגד אריה דרעי ומפלגת ש"ס לאחר שהאחרונים הובילו למשבר בקואליציה בעקבות קידום חוק הרבנים. "תיזכר בספרי ההיסטוריה כמי שהסכים לדרדר את ישראל לבחירות בתקופה מסוכנת ביותר שידענו מאז קום המדינה", אמרה.

ורון הקדישה את כל מונולוג הפתיחה שלה לדרעי והזכירה את חלקו בהסכמי אוסלו: "אריה דרעי, קיבלת הזדמנות למחוק את בזיון אוסלו א' ופיספסת. לא שכחנו שהעדפת לשתוק ולהימנע כשקיבלנו את את אסון אוסלו. פידחת בעבר אז והנה אתה מתבוסס עם חוק הרבנים והג'ובים גם עכשיו. זה לא חרדי בעיני, ככה לא מתנהג אדם שחרד לדבר השם בזמן שכל אויבינו מחכים שנצא לבחירות כדי שהמלחמה הזאת תתמוסס, כדי שחטופינו יישכחו. אתה בחרת לסכל ממשלה ולגרור אותנו לבחירות כאילו לא מטרידה אותך סכנתנו הקיומית או על מה נופלים חיילינו.

"ההתעקשות שלך על החוק הזה כדי לדאוג לצלחת מקורביך, היא אחת מנקודות השפל הגדולות בשעה הרת גורל זו. ישיבת בקבינט המלחמה, אתה יודע עם מה אנחנו מתמודדים, מי יודע אם לעת כזו הגעת למלכות".

בתגובה לדבריה של דנה ורון בערוץ 14, מסרו גורמים בש"ס: "דנה ורון, מי שמסכן את ממשלת הימין הוא הגורו הפוליטי שלך, איתמר בן גביר, שמאיים בכל בוקר על נתניהו שיפרק את ממשלתו כי לא קיבל כיסא בקבינט, או מוביל מרד בהצבעות במליאה כי לא קיבל דרישה אחרת. את ממשלות הימין תמיד הפילו נציגים חסרי אחריות מהסוג הזה. יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי הוא זה שהקים את גוש הימין ורק בזכות התנהלותו האחראית ומאמציו לתחזוק הקואליציה, הממשלה הזו קמה ושורדת.

"הצטרפותך כאישה דתיה למקהלת ההסתה של השמאל כנגד חוק הרבנים שנועד להציל היהדות במדינת ישראל, היא שפל מוסרי. אימוץ טרמינולוגיית השקר של 'תקרובות ותופינים' מוכיח שאינך מבינה דבר בחוק, ושאת מפיצה תרעלה לא פחות מכלי התקשורת בשמאל שאת תוקפת חדשות לבקרים. הניסיון שלך לטפול על יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי שוב את שקר התמיכה באוסלו, כדי להצדיק את התנהלותו המופקרת של בן גביר הוא דבר מחפיר. זו לא דרכו של הרבי שאת מדברת בשמו ולא דרכה של חב"ד הדוגלת באהבת חינם".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully