וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע הספר, להקת פונץ', אלון אולארצ'יק: שש המלצות לסוף יוני

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 10:23

שבוע הספר ברחבי הארץ, להקת פונץ' מגיעה לבארבי ותארח שם את איפה הילד - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פונץ'

הלהקה האגדית פונץ' תשיק את יציאת המהדורה המחודשת של האלבום "הצוללת" בבארבי ת"א, והיא תארח שם את איפה הילד. הצוללת הוא האלבום השני של פונץ' שיצא במקור כ-CD ביוני 1992. המהדורה תכלול את האלבום המקורי שעבר רימאסטר מחודש מקלטות האודיו המקוריות ואלבום בונוס - "לילה אחד בלוגוס", שמתעד את ההופעה האחרונה של ההרכב הקלאסי של הלהקה בקיץ 92.

מתי? 25 ביוני

איפה? בארבי תל אביב

שבוע הספר

שבוע הספר העברי 2024 החל שלשום והוא צפוי להימשך עד 27 ביוני בפארק שרונה בתל אביב, ועד ה-29.6 במתחם התחנה הראשונה בירושלים. במקום יהיה מגוון רחב של פעילויות להורים, ילדים ומשפחות, סופרים חותמים ועוד. שבוע הספר העברי יתקיים השנה במתכונת מיוחדת: בירידים יתקיים מייצג מיוחד בשיתוף עם מטה משפחות החטופים שיציין ויזכיר את המאבק להחזרת החטופים הביתה.

אירלנד

בעקבות פרידה טראומטית, צעירה ישראלית עם הומור מפוקפק מוצאת את עצמה לבד לגמרי באירלנד. חמושה באפליקציות היכרות, היא יוצאת לדייט אחרי דייט, נחושה לחיות את הפנטזיה שלה על 'אירלנד' עד הסוף. בין שיחות מודאגות מהארץ, דייטים מאכזבים וזכרונות מהעבר, היא נכנסת למערבולת של הרס עצמי, כשהיחידה שיכולה לעצור אותה, זאת היא בעצמה.

מחזה חדש שכתבה אבישג סרף. על הבימוי: ניצן נוני.

מתי? 25 ביוני 20:30

איפה? צוותא, אבן גבירול 30 תל אביב-יפו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אלמנים ואלמנות 2024

עמותת "א' - אַלְמָנוּת. אתם לא לבד" תקיים ערב מיוחד לציון יום האלמנות הבינלאומי, תחת הכותרת "אלמנים ואלמנות 2024" במוזיאון "אנו" בתל אביב. הערב יכלול בחלקו האמנותי הופעה של הזמר אלון אולארצ'יק.

מתי? יום ראשון 23 ביוני 19:30

איפה? מוזיאון אנו תל אביב

פסטיבל ZER0|1NE

לאחר שפעל בירושלים, הפסטיבל האלטרנטיבי זירו וואן מגיע לעיר העברית הראשונה בשיתוף פעולה עם פרויקט התרבות העירוני 'דבק' - בלילה חד פעמי בסימן 'מבול' שיפגיש בין מוזיקה, אמנות ויזואלית, טכנולוגיה, אורבניות ואמנות קצה מקומית. באולמות הסינמטק יוצגו הופעות, מופעי אודיו-ויז'ואל, יצירות דיגיטליות, מיצבים ופרפורמנס חוצי תרבויות בהשתתפות עשרות אמנים.

מתי? 27 ביוני 20:00 עד 2:00 בלילה

איפה? סינמטק תל אביב

אשכול תערוכות חדש במוזיאון טיקוטין

ב- 22 ביוני יתקיים אירוע הפתיחה לעונת התערוכות החדשה במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה. האירוע יתקיים במעמד ראש העיר חיפה יונה יהב ושגריר יפן בישראל, אראי יוסוקה. אשכול התערוכות החדש ייפתח לקהל הרחב ב-23.6 ויכלול 3 תערוכות: המרכזית שבהן היא התערוכה העולמית הנודדת של "קרן יפן" (The Japan Foundation), הנושאת את השם "עיצוב יפני היום 100" (Japanese Design Today 100). תערוכה נוספת היא תערוכת היחיד של הצלם מיכאל סלע - "אור על עור". בקומת הגלריה של המוזיאון יוצג פרויקט צילומים של חדוה רוקח - "בנות סושי יפניות". מדובר בתערוכת צילומים של כמה נשים שהכינו לפני מספר חודשים סושי עבור החיילים בחזית.

  • עוד באותו נושא:
  • שבוע הספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully