וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד זינק על אגם בוחבוט במופע בתיכון, תפס אותה בשיער - וגרם לה ליפול | תיעוד

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 14:05

הזמרת אגם בוחבוט הופיעה הבוקר בתיכון אמית באר טוביה. במהלך ההופעה קפץ אחד מתלמידי התיכון על הבמה וניסה להצטלם איתה. לאחר שהמאבטח הדף אותו, הוא תפס בשיער של בוחבוט וגרם לה ליפול. הנער התנצל. בוחבוט: "זה יכול היה להיגמר אחרת". צפו בתיעוד

אגם בוחבוט מותקפת במהלך הופעה בבאר טוביה/מסך אינסטגרם ערן סויסה @eranswis

הזמרת אגם בוחבוט הופיעה הבוקר (חמישי) בתיכון אמית באר טוביה. במהלך ההופעה קפץ אחד מתלמידי התיכון על הבמה וניסה להצטלם עם הזמרת. ברגע שמאבטח זינק על הנער והדף אותו, הנער איבד שיווי משקל, תפס בשיער של אגם בוחבוט - וגרם לה ליפול על הרצפה. צפו למעלה בתיעוד של התקרית הקשה.

מהמועצה האזורית באר טוביה נמסר בתגובה: "בעת הופעה חגיגית של הזמרת אגם בוחבוט לרגל סיום שנת הלימודים בתיכון אמית באר-טוביה, אירע מקרה של התפרצות תלמיד לבמה לצורך צילום תמונה עם הזמרת שנגמר, לצערנו, בעוגמת נפש לזמרת ובסיום האירוע החגיגי. כמועצה המקדמת ערכים של כבוד האדם, אנו רואים בחומרה את האירוע ונפעל למיגור תופעות מסוג זה בעתיד, תוך קיום שיח והסבר על חומרת המעשה. מועצת באר טוביה והעומד בראשה שולחים התנצלות בפני אגם בוחבוט ומאחלים בהזמנות זו חופש בטוח לכל בוגרי חטיבת הביניים והתיכון".

מנהלת בית הספר שבה אירעה התקרית כתבה: "ביקשנו לשמח את תלמידינו והזמנו את הזמרת אגם בוחבוט להופעה בפניהם. חשוב לנו לשתף אתכם כי לקראת סוף ההופעה עלה אחד התלמידים על הבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם ושניהם נפלו על רצפת הבמה. ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו, הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והצוות החינוכי והביע חרטה גדולה על כך".

אגם בוחבוט מותקפת במהלך הופעה בבאר טוביה. אינסטגרם, צילום מסך
אגם בוחבוט/צילום מסך, אינסטגרם

אגם בוחבוט הגיבה לתקרית בסטורי שפרסמה באינסטגרם: "חברים, קודם כל אני בסדר, קצת בהלם אבל בסדר. זה מתחיל בלזרוק דברים עליי ועל כל הצוות שלי וממשיך בלהתפרץ לבמה ולמשוך ככה בשיער. זה יכול היה להיגמר אחרת! אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם. גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה 'בסה"כ סלפי', יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה. אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם תקבלו את מלוא תשומת הלב".

אגם בוחבוט, זוכת העונה השנייה של "בית הספר למוזיקה" השתתפה השנה בלהיט הפופ "נאדי באדי" של שחר טבוך, ולאחרונה התארחה גם במיני-אלבום החדש של מרגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully