וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר סטיינמן יסיים את תפקידו ככתב הדרום של חדשות 12

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 11:08

תמיר סטיינמן יסיים את תפקידו ככתב בדרום של חדשות 12 - וישתלב בתפקידי הגשה שונים בחברת החדשות. מי שישמש מעתה והלאה ככתב בדרום הוא ניצן שפירא. סטיינמן, שעובר לגור במרכז, כתב: "אמשיך לסקר את המציאות הישראלית המורכבת בכל הארץ"

הכתב בדרום של חדשות 12, תמיר סטיינמן, יסיים את תפקידו - וישתלב בתפקידי הגשה שונים בחברת החדשות. מי שישמש מעתה והלאה ככתב בדרום הוא ניצן שפירא.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב: "את הפוסט הזה אני כותב בעיניים דומעות אבל מתוך הבנה שזו ההחלטה הנכונה עבורי. לפני למעלה משנה, ואחרי 14 שנים ככתב הדרום, הודעתי למנהליי בחברת החדשות על כוונת משפחתי לעבור לגור במרכז ולהיות קרובים ליתר בני המשפחה. אבל אז הגיע 7 באוקטובר ושינה הכל. מתוך התהום שאליו נפלנו כולנו, ראיתי זכות ושליחות להשאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום, ללוות את משפחות החטופים, את אלה שחזרו מהשבי, את המשפחות השכולות, את המפונים, והחלטתי להמשיך בתפקידי.

"המחדל, ההפקרה, חוסר התיפקוד של ראשי הצבא והמדינה, השבר הגדול, הזוועות וקולות הזעקה של התושבים הותירו בי צלקות. נמשיך לכאוב עוד שנים רבות, כנראה לנצח. אשאר עם שאלות שלא יניחו לעולם - האם יכולנו לעשות יותר. עד שאחרון החטופים יחזור, אתהלך עם משקולת כבדה על הלב. הם חייבים לחזור הביתה כמה שיותר מהר! ואז נוכל להתחיל בתהליך של שיקום ובנייה מחדש. גם אני זקוק לריפוי ושינוי".

סטיינמן המשיך וכתב: "בקרוב, לפני האחד בספטמבר, תגיע השעה ונעשה בני משפחתי ואני את המעבר. אעזוב את הדרום בלב כואב ועצוב ואמשיך לסקר את המציאות הישראלית המורכבת בכל הארץ ולא רק בדרום ואשתלב בתפקידי הגשה באולפן ובכתבות מגזין ופרוייקטים שונים.

"אחיי ואחיותיי תושבי הדרום, הכוח והיכולת שלכם לעמוד במצב הביטחוני הקשה ולהתעקש להמשיך למרות הכל היוו בעבורי השראה, נטעו בי תקווה. תמשיכו ללוות אותי תמיד. זו היתה זכות להכיר כל כך הרבה אנשים מיוחדים וטובים שנתנו לי בית חם. לעולם לא אשכח את האהבה והתמיכה שלכם. נמשיך להפגש על המסך של חדשות 12 בתקווה לחדשות טובות וימים טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully