וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיסלם עם פוליקר, שלומי שבת ואביב גפן: פסטיבל חוצות היוצר חוזר

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 8:37

הפסטיבל הירושלמי הוותיק ייערך בקיץ זו השנה ה-48, ויכלול, כמיטב המסורת, יריד אמנות לצד הופעות חיות של אמנים כמו רמי וריטה, החברים של נטאשה, שרית חדד, טיפקס, אביב גפן ועוד

שלומי שבת מתארח בועדת תרבות, ספטמבר 2023. ראובן קסטרו
חוגג עם חברים. שלומי שבת/ראובן קסטרו

פסטיבל חוצות היוצר, מאירועי התרבות הוותיקים בישראל, יחזור בחודש אוגוסט זו השנה ה-48. הפסטיבל, שנערך בבריכת הסולטן בסמוך לעיר העתיקה בירושלים ומשלב הופעות חיות עם אמנות, יימשך בין 26-14 לאוגוסט, ויכלול הופעות של כמה מבכירי האמנים בישראל.

בין ההופעות הבולטות בפסטיבל אפשר למנות מופע של שלומי שבת; הופעה משותפת של תיסלם ויהודה פוליקר; החברים של נטאשה במופע ממיטב הלהיטים, המופע המשותף של רמי וריטה; דני סנדרסון; הפרויקט של רביבו; אביב גפן; מרסדס בנד; שרית חדד; טיפקס; אושר כהן; אודיה שתארח את שרק; התקווה 6; איתי לוי; נסרין; וישי ריבו.

לצד המופעים ייערך גם יריד בן יותר מ-80 דוכנים, שיציגו עבודות ציור, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, אריגה וטקסטיל, יודאיקה, צעצועים, אומנות בטכניקות מעורבות, עבודות עץ ועוד.

מחירי הכרטיסים יעמדו על 139 שקלים, עם הנחות למחזיקי "כרטיס ירושלמי". ניתן גם לקנות כרטיסי כניסה ליריד בלבד, או כרטיסים משולבים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר חוצות היוצר, ולרכישת כרטיסים היכנסו לאתר קופות תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully