וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר קרת: "אני לא רואה את ישראל מחזיקה מעמד עוד 14 שנה"

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 18:56

בשיחה עם סתיו שפיר בפודקאסט "יכול להיות", אמר קרת: "אני רואה הרבה תרחישים שישראל לא מחזיקה מעמד. זה גורם לי להרגיש שאני רוצה לחיות חיים ראויים"

הסופר אתגר קרת פסימי מתמיד לגבי עתידה של מדינת ישראל. בשיחה עם סתיו שפיר בפודקאסט "יכול להיות" מבית ליברל, אמר קרת: "מדינת ישראל - אני לא רואה אותה מחזיקה מעמד עוד 14 שנה. אני רואה הרבה תרחישים שהיא לא מחזיקה מעמד. זה גורם לי להרגיש שאני רוצה לחיות חיים ראויים".

על הממשלה בישראל הוא אמר: "אם היה קו אדום אז חצינו אותו מזמן. הקו האדום זה שר לביטחון לאומי גזען, מוחשד בטרור שנוסע באור אדום ופוגע באזרח ואז צועק עליו. קו אדום זה שרת תחבורה שאומרת איזה ממשלה מדהימה אנחנו, שמים אנשים במלונות".

אתגר קרת. ליאל זנד,
אתגר קרת/ליאל זנד

קרת הוסיף: "כשאני מסתכל על סמוטריץ' ועל בן גביר, בהמון אופנים הם הצליחו להחצין ולהראות לחברה הישראלית ולעולם את החוליים של החברה הישראלית. כל אלה שאוהבים להוקיע אותם, מהקרן החדשה ועד שוברים שתיקה, לא הביאו אותנו להאג. אבל סמוטריץ' ובן גביר כן הביאו אותנו להאג. כשבן גביר מצייץ - 'חמאס לאב ביידן', כאילו היה קרטמן בפרק של סאות' פארק, איך זה מסתדר עם זה שאני מתעצבן שיש כלכלת חימושים ואני רוצה שיזרקו יותר פצצות על לא מעורבים. הרי זה קשור, כאשר אתה עושה כזה דבר אז האמריקאים נותנים לך פחות פצצות, כשיש לך פחות פצצות אתה יכול להרוג פחות לא מעורבים.

"אבל זה לא משנה, כי ברמת המופע הוא החצין איזשהו סוג של אנרגיה בכיוון הנכון, בדיוק כמו ילד בטנטרום שהוא שוכב על הרצפה והוא דופק ואומר 'אני רוצה גלידה'. הוא מרגיש שהוא מקדם את האינטרס שלו, אבל בסופו של דבר הוא שוכב על הרצפה, הוא לא מקבל גלידה והוא מאמלל לך את החיים. הוא בא ואמר אנחנו עושים עוד צעד לכיוון הנכון. אני בא ואומר, זה לא שתמיד אנחנו עושים צעדים שהם הפוכים לכיוון, אבל רוב הזמן אנחנו עושים צעדים שהם לא רלוונטיים לכיוון".


להאזנה לפודקאסט המלא

  • עוד באותו נושא:
  • אתגר קרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully