וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראינו: טיילור סוויפט נחנקה בהופעה אחרי שבלעה חרק

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 22:56

כוכבת הפופ המצליחה ביותר בעולם הופיעה בלונדון מול רבבות מעריצים אלא שבאמצע ביצוע לאחד מלהיטיה - היא בלעה בשוגג חרק והתחילה להשתעל נמרצות. צפו

טריילר לסרט סיבוב ההופעות Eras של טיילור סוויפט/טיילור סוויפט

כוכבת הפופ המצליחה ביותר בעולם, טיילור סוויפט, כבשה בימים האחרונים את לונדון עם שלוש הופעות סולדאאוט באצטדיון וומבלי, מתוך 8 הופעות בסך הכל בעיר, מול 87 אלף איש כל אחת. בקהל אפשר היה למצוא בהופעות שני מלכי אנגליה עתידיים, את סר פול מקרטני, טום קרוז, יו גרנט, אשטון קוצ'ר ועוד כוכבי ענק. המופע המצליח ביותר בהיסטוריה נעצר בגלל תקלה בלתי צפויה: חרק שסוויפט בלעה בשוגג באמצע ביצוע לאחד משיריה. היא השתעלה כמה שניות והמשיכה לשיר כרגיל. צפו למטה בתקרית המוזרה.

לפני כחודשיים נכנסה סוויפט לרשימת המיליארדרים העולמית של מגזין "פורבס" בפעם הראשונה בחייה עם הון מוערך של כ-1.1 מיליארד דולר. סוויפט צברה את הונה מסיבוב ההופעות המצליח שלה, ששבר כל שיא אפשרי, וקטלוג המוזיקה שלה. ההישג של סוויפט מרשים במיוחד משום שהיא אחת המוזיקאיות הבודדות שהגיעו לשווי כזה בזכות המוזיקה שלה בלבד ולא בזכות דברים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לפני ארבעה חודשים סוויפט גם הייתה הזוכה הגדולה של טקס פרסי הגראמי. בכך היא הפכה לאמנית הראשונה אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בפרס הגראמי לאלבום השנה, עוקפת את האמנים האגדיים פול סיימון, פרנק סינטרה וסטיבי וונדר, ובניגוד להם עשתה זאת כשהיא בת 34 בלבד. היא גם האישה היחידה שזכתה בקטגוריה יותר מפעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully