וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס הקדישה שיר למירב לשם גונן - ונחנקה מבכי על הבמה. צפו

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 21:49

המוזיקאית, שהופיעה בהיכל התרבות בתל אביב עם הפילהרמונית, הקדישה את השיר "לחזור הביתה" למירב לשם גונן, אמה של רומי לשם גונן שעדיין חטופה בעזה. פלס נחנקה מדמעות ואמרה: "ייקח לנו הרבה שנים עד שנבין מה שעברנו. נצמח מזה ונהיה טובים יותר"

קרן פלס/מילי דיין

המוזיקאית קרן פלס, שהופיעה הערב (שני) בהיכל התרבות בתל אביב עם הפילהרמונית הישראלית, הקדישה הערב את השיר "לחזור הביתה" למירב לשם גונן, אמה של רומי לשם גונן שעדיין חטופה בעזה. מירב, שהגיעה לצפות בהופעתה של פלס, התרגשה מאוד.

קרן דיברה ארוכות על אירועי 7 באוקטובר ולא הצליחה לדבר מרוב התרגשות ולאחר שנחנקה מדמעות. "ב-7 באוקטובר עברנו אירוע קשה וייקח לנו הרבה שנים עד שנבין מה באמת עברנו", אמרה תוך שהיא נחנקת מבכי. "נעבור את זה. זה לא יהיה מה שיגמור אותנו אלא משהו שנצמח מתוכו. נהיה טובים יותר. בשביל שהדבר הזה יקרה, אנחנו צריכים לקדש את כל מי שמסר את נפשו בשביל שנחיה פה - החיילים האמיצים שלנו, התושבים בצפון, התושבים בדרום שמחכים לחזור הביתה. אני רוצה להקדיש את השיר הזה לאישה מיוחדת שפגשתי בסמוך ל-7 באוקטובר. הופעתי במטה משפחות החטופים. הייתי עם פרצוף איכה, לא ידעתי איך להתמודד, זה היה לפני שהחזירו חטוף אחד לארץ. פגשתי אותה, היא הסתכלה עליי ואמרה לי 'מה זה הפרצוף הזה'. אמרתי לה 'עצוב לי'. היא אמרה לי 'תתעודדי, הם תכף חוזרים'. לאישה הזו יש ילדה שעדיין שם, קוראים לה רומי גונן. האישה הזו באה להופעה הזו, היא לא הולכת להופעות, היא חברה יקרה. קוראים לה מירב לשם גונן".

הקהל הגיב בתשואות אדירות לדברים של פלס. צפו למעלה בדברים המרגשים שנשאה פלס על הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully