וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתאר את החורבן": טראמפ המליץ לצפות בסרט הישראלי על הפשעים המיניים של חמאס

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 8:55

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות בהווה דונלד טראמפ פרסם הלילה ברשת החברתית שלו המלצת צפייה לסרט "זעקות ואז שתיקה" בהובלת שריל סנדברג ובהפקת קסטינה תקשורת, על הפשעים המיניים שביצע חמאס במתקפת 7 באוקטובר: "לשחרר מיידית את החטופים"

עמית סוסנה בעדות מצולמת: "ידעתי שדבר רע עומד לקרות"/קסטינה תקשורת

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות בהווה דונלד טראמפ פרסם הלילה ברשת החברתית שלו המלצת צפייה לסרט "זעקות ואז שתיקה" בהובלת שריל סנדברג ובהפקת קסטינה תקשורת, על הפשעים המיניים שביצע חמאס במתקפת 7 באוקטובר - ושחרר הצהרה חסרת תקדים בנוגע להחזרת החטופים: "אני קורא לאנשים לצפות בסרט, שמתאר את המוות והחורבן שלהם אחראי חמאס", כתב טראמפ. "אנחנו קוראים לשחרור המיידי של החטופים, כדי שהמלחמה תוכל להסתיים".

הסרט הדוקומנטרי המדובר "זעקות ואז שתיקה" בהובלת שריל סנדברג, צולם בישראל בפברואר 2024 והוא עוסק בפשעים המיניים שביצעו מחבלי החמאס בנשים ובנערות ישראליות במתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר ובמהלך השבי. בסרט מובאות עדויות מחרידות מפי חטופות ששוחררו משבי החמאס, ניצולי טבח הנובה וכוחות ההצלה שהגיעו ראשונים לשטח. הוא הופק כאמור על ידי קסטינה תקשורת. ביימה אותו ענת סטלינסקי והפיקה צמרת אלכסנדרוני הוא משודר בשירותי ה-VOD של כל החברות בישראל: הוט, יס, סלקום טיוי, פרטנר טיוי, פרי טיוי ורלוונט - בנוסף ליוטיוב.

המלצה של טראמפ על הסרט "זעקות ואז שתיקה". רשת חברתית, צילום מסך
ההמלצה של טראמפ/צילום מסך, רשת חברתית

הסרט זמין גם באתר ייעודי ללא עלות במטרה להנגיש אותו לקהל בינלאומי, ומתוך רצון להגביר את חשיפת הזוועות. הסרט כולל ראיון מצולם בלעדי של עמית סוסנה שמספרת על הפגיעה המינית שעברה בשבי ואגם גולדשטיין-אלמוג שנחשפה לעדויות על פשעים מיניים שבוצעו בשבויות אחרת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
עמית סוסנה בעדות מצולמת: "ידעתי שדבר רע עומד לקרות". קסטינה תקשורת, אתר רשמי
סוסנה/אתר רשמי, קסטינה תקשורת

מתחילת המלחמה הפכה סנדברג לאחד מהקולות הבולטים בנושא בזירה העולמית. מאמר מערכת שלה פורסם ב-CNN ונאום שנשאה במטה האו"ם באירוע עם שורדות הטבח רק תמרצו אותה לקחת חלק פעיל יותר בחשיפת הזוועות ולצאת נגד המכחישים. לסרט התגייסה גם נינט טייב, ששיר חדש שלה Reborn חותם את הסרט. מדובר בשיר שמילותיו המצמררות נכתבו כאילו למטרה זו ממש.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully