וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הקולנוע שגילמה חולת אלצהיימר בלהיט "היומן" - חלתה גם היא במחלה

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 19:10

ג'ינה רולנדס שגילמה חולת אלצהיימר בלהיט "היומן" - חלתה גם היא במחלה. כך חשף בנה, הבמאי והשחקן ניק קסאווטס. "בחמש השנים האחרונות היא מתמודדת עם המחלה. חווינו את זה, היא שיחקה את זה ועכשיו זה נוגע בנו"

השחקנית הוותיקה ג'ינה רולנדס (94), ששיחקה בסרט "היומן" אישה המתמודדת עם מחלת האלצהיימר, מתמודדת בעצמה עם המחלה - כך חשף בנה, הבמאי והשחקן ניק קסאווטס, בריאיון ל-Entertainment Weekly. קסאווטס, שביים את הסרט שהפך ללהיט גדול, סיפר כי אמו נמצאת "בשלב דמנציה מתקדם".

רולנדס, זוכת ארבעה פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב, היא אייקון קולנוע הידועה בעיקר בזכות שיתוף הפעולה הפורה שלה עם בעלה המנוח ג'ון קסאווטס בסרטים כמו "אישה תחת השפעה" (1974) ו"גלוריה" (1980). שני התפקידים הללו אף זיכו אותה במועמדויות לאוסקר לשחקנית הטובה ביותר. בשנת 2015 הוענק לה פרס אוסקר לשם כבוד.

ניק קסבטיס סיפר ל-Entertainment Weekly כי מחלת האלצהיימר של אמו מקבלת משמעות מיוחדת עבורו לאור העובדה שביים אותה בתפקיד אלי, אישה עם דמנציה ב"היומן". "בחמש השנים האחרונות היא עצמה חולה במחלה. זה כל כך הזוי - חווינו את זה, היא שיחקה את זה, ועכשיו זה נוגע בנו".

מתוך הסרט היומן. יחצ, מערכת וואלה
הסרט היומן/מערכת וואלה, יחצ

ב"היומן" גילמה רולנדס את אלי הזקנה, לצד ג'יימס גארנר וראיין גוסלינג שגילמו את בן זוגה נואה בגרסאותיו המבוגרת והצעירה. הסרט הכניס 117 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם ונחשב עד היום לאחד מסרטי הרומנטיקה הפופולריים ביותר של שנות האלפיים. "הסרט הזה היה עבורי קשה במיוחד כי אני מגלמת דמות שיש לה אלצהיימר", סיפרה בשעתו. "חוויתי את המחלה עם אמא שלי, ואם ניק לא היה מביים את הסרט, אני לא חושבת שהייתי מסכימה - זה פשוט קשה מדי. זה היה סרט קשוח אבל נפלא".

  • עוד באותו נושא:
  • היומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully