וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: סלין דיון עברה התקף ששיתק את גופה | תיעוד קשה לצפייה

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 11:58

בסצנה קשה לצפייה בסרט "אני, סלין דיון" שמתעד את התמודדותה עם תסמונת האדם הנוקשה, תועדה דיון בזמן שהיא חווה התקף ששיתק את גופה בדיוק כשנבדקה על ידי הרופא שלה. תיעוד קשה לצפייה

סלין דיון מודיעה על ביטול סיבוב ההופעות שלה, 8 בדצמבר 2022/יח"צ

שנה וחצי לאחר שהזמרת סלין דיון חשפה כי היא מתמודדת עם תסמונת האדם הנוקשה, הסרט "אני, סלין דיון", שבו תיעדה את התמודדותה עם המחלה הקשה, עלה אתמול לשירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו. הסרט זמין בישראל עם תרגום לעברית. בסצנה קשה לצפייה תועדה דיון בזמן שהיא חווה התקף ששיתק את גופה בדיוק כשנבדקה על ידי הרופא שלה.

בתחילה סבלה הזמרת בת ה-56 משיתוק באחת מכפות רגליה. היא נשכבה על מיטה בחדר הבדיקות של הרופא ומהר מאוד עברה התקף שנמשך דקות ארוכות. היא לא הצליחה להזיז את גופה ולהגיב לסביבתה, ותוך כדי שהיא נאנקת מכאבים ופוערת את עיניה, הרופא ריסס לגופה תרופה שגרמו לשריריה להתרפות ולסלין דיון לחזור לעצמה.

תיעוד קשה של ההתקף שחוותה סלין דיון

לפני כחודשיים אמרה דיון בריאיון ל"ווג" הצרפתי: "אני עובדת על בהונות הרגליים, הברכיים, השוקיים, האצבעות, השירה, הקול שלי. אני צריכה ללמוד לחיות עם המצב הזה עכשיו ולהפסיק לתהות למה זה קרה. בהתחלה שאלתי את עצמי: למה דווקא אני? מה עשיתי? האם זו אשמתי? אך החיים לא נותנים את התשובות. אתה פשוט צריך לחיות אותם.

"כפי שאני רואה זאת, יש לי שתי אפשרויות. או שאני מתאמנת כמו אתלטית ועובדת קשה מאוד, או שאני מוותרת וזה נגמר. אני נשארת בבית, מקשיבה לשירים שלי, עומדת מול המראה ושרה לעצמי. בחרתי לעבוד עם כל הגוף והנשמה שלי, מכף רגל ועד ראש, עם צוות רפואי. אני רוצה להיות הכי טובה שאני יכול להיות. המטרה שלי היא לראות שוב את מגדל אייפל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלין דיון. אמזון פריים וידאו,
סלין דיון בזמן ההתקף/אמזון פריים וידאו

בין כל הקושי, היא זכרה גם להוקיר תודה: "אנשים הסובלים מ-SPS אולי לא ברי מזל מספיק או שאין להם את האמצעים כדי לקבל רופאים וטיפולים טובים. לי יש את האמצעים האלה, וזו מתנה. יתר על כן, יש לי את הכוח הזה בתוכי. אני יודעת ששום דבר לא יעצור אותי. הזמרת המשיכה וסיפרה שהיא מודעת למצבה הפיזי: "כפי שהדברים נראים עכשיו, אני לא יכולה לעמוד כאן ולהגיד לכם: 'כן, בעוד ארבעה חודשים'. אני לא יודעת. הגוף שלי יגיד לי. מצד שני, אני לא רוצה רק לחכות".

"קשה מבחינה מוסרית לחיות מיום ליום. זה קשה, אני עובדת מאוד מאוד קשה ומחר יהיה אפילו יותר קשה. מחר זה עוד יום. אבל יש דבר אחד שלעולם לא ייעצר, וזה הרצון. זו התשוקה. זה החלום. זו הנחישות", חתמה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully