וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביימה את חטיפתה והתייחסה אליה כמתיחה. כעת בעלה שובר שתיקה

29.6.2024 / 0:06

אם מקליפורניה נעלמה ביום בהיר ונמצאה 22 ימים לאחר מכן כשהיא פצועה ואזוקה. אחרי חקירה ממושכת נמצא שהיא זייפה את חטיפתה והאשימה את בעלה באלימות. כעת הוא שובר שתיקה בסרט דוקומנטרי חדש: "כמה כאב היא גרמה לכל כך הרבה אנשים. הכל בשביל תשומת לב"

הטריילר לדוקו Perfect Wife: The Mysterious Disappearance of Sherri Papini |/Hulu

סיפורם הטראומתי של הזוג קית' ושרי פפיני זוכה כעת לסרט דוקומנטרי, "האישה המושלמת" שמו, בו קית' חושף לראשונה פרטים מטרידים על החטיפה שביימה אישתו, מה עשתה בזמן שהייתה "בשבי" וכיצד הגיבה כשפרצופה האמיתי נחשף.

יותר מ-7 שנים חלפו מאז שנחשפה "המתיחה" שהסעירה את קהילת רדינג, קליפורניה, וקית' עדיין תוהה מה הניע את שרי לפעול כך. "אני מאמין שהדבר המרכזי היה תשומת לב", אמר קית' פפיני ל-Fox News Digital, "אני חושב שהיא אוהבת כשאנשים דואגים לה ומסתכלים עליה כקורבן... במחיר של כל דבר. למען האמת, אני לא חושב שהיא מסוגלת לראות מה היא עשתה ואת האנשים שהיא פגעה בהם. כמה כאב היא גרמה לכל כך הרבה אנשים".

"אני תמיד חושב על כל האנשים שניסו לעזור במהלך 22 הימים שבהם נעדרה", אמר קית', "כל הילדים שכנראה לא הורשו לרכוב על האופניים שלהם יותר, כל הנשים שכנראה לא יצאו לרוץ יותר... אני לא חושב שהיא מבינה כמה נזק היא עשתה".

קית' בן ה-41 מופיע בסרט הדוקומנטרי של Hulu, "אישה מושלמת: ההיעלמות המסתורית של שרי פפיני", ומסביר מדוע דווקא עכשיו הוא החליט לשבור שתיקה. "פנו אליי במהלך השנים מהרבה אמצעי תקשורת", אמר קית', "אני חושב שעכשיו, סוף סוף, אני במקום שבו אני מסוגל לדבר על הכאב ששרי גרמה למשפחה שלנו. רציתי לחשוף את האמת על מה שקרה שם".

סיפור החטיפה המפוברק של שרי

קית' מספר שרגע לפני שחייו הפכו לסיוט מתמשך, הם נראו כמו סיפור מהאגדות. מדובר היה באהבה ממבט ראשון: "התאהבתי מייד בבלונדינית הלוהטת כחולת העיניים", הוא מספר. לאחר שנישאו ב-2009, הוא ושרי הביאו לעולם שני ילדים, בן ובת. החיים נראו מושלמים, טוען קית', "מעולם לא הרגשתי לא אהוב. היא הייתה כותבת לי שירים, היא הייתה כותבת לי פתקים כל הזמן. היא הייתה מספרת לי כמה היא מאושרת בנישואינו ואיך לעולם לא נתגרש. היא פשוט הייתה כל כך מאוהבת בי, והייתי עושה את כל הדברים האלה גם עבורה".

"לא היה חלק בי שאי פעם חשב שהיא תזייף פציעות ותעשה את כל המתיחה הזו", הוא שיתף, "לא יכולתי לחזות את זה. חשבתי שהיו לנו חיים מאושרים. יש לנו ילדים מדהימים. הייתי עיוור".

הסיוט של קית' החל ב-2 בנובמבר 2016. באותו ערב, הוא דיווח שאשתו שרי נעדרת, לאחר שגילה שהיא לא בבית ולא אספה את ילדיהם מהצהרון. הארנק והתכשיטים שלה נותרו מאחור. חיפוש נרחב החל אחר האם הנעדרת. רק ב-26 בנובמבר זיהה נהג את שרי הכחושה, מכוסה בפציעות, כולל חבלות באזור ראשה. היא הייתה קשורה באזיקונים ונמצאה במרחק של כמעט 240 קילומטרים מביתה. שערה הבלונדיני נחתך עד לכתפיים והמילה Exodus נצרבה על כתפה הימנית, סיפרו אז הרשויות. על גופה ובגדיה נמצאו DNA גם של זכר וגם של נקבה.

שרי סיפרה לרשויות ששתי נשים היספניות רעולות פנים הכריחו אותה להיכנס לרכב שטח באיומי אקדח והחזיקו אותה בשבי, ככל הנראה במטרה למכור אותה לזנות או לסוחרי נשים.

קמפיין GoFundMe גייס אז יותר מ-49,000 דולר כדי לסייע למשפחה, כשבני הזוג השתמשו בהם כדי לשלם חשבונות והוצאות אחרות, על פי תביעה שהוגשה לבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ואז החלו הספקות

במהלך החקירה הארוכה, קית' עבר ברצון מבחן פוליגרף ויצא דובר אמת. הוא גם הציע לשוטרים להשתמש בכל הטלפונים והמחשב שלו, "כל מה שהמשטרה צריכה, סיפקתי להם", הוא אמר.

קית' אמר שבתחילה הוא שמח להתאחד עם אהובתו. אבל אז הוא התחיל להטיל ספק בסיפורה של שרי. "היו הרבה דברים שפשוט לא התחברו שם, אבל רציתי לתמוך באשתי", הודה קית', "אם אתה לא יכול לסמוך על אשתך, על מי אתה יכול לסמוך? פשוט אמרתי לעצמי, 'אני הולך לעשות הכל בשביל אשתי'. הובילו אותי להאמין שהיא שמחה איתנו ושהיא לא רוצה חיים אחרים עם אף אחד אחר... רק רציתי לתמוך בה בכל עת שהיינו יחד. עם זה נאמר... שלעולם לא אדע את כל האמת".

קית' לא היה היחיד שהיו לו ספקות. שרי סיפקה תיאורים של החוטפים שלה לכאורה לאמן סקיצות של ה-FBI, יחד עם פרטים נרחבים על חטיפתה לכאורה. עם זאת, מאוחר יותר גילו החוקרים ראיות שסותרות את סיפורה.

"כשהאמא הצעירה נעלמה לאור יום, הקהילה הייתה מלאה בפחד ודאגה", אמר אז עורך הדין פיליפ טלברט בהצהרה, "בסופו של דבר, החקירה העלתה שלא הייתה חטיפה וכי זמן ומשאבים שניתן היה להשתמש בהם כדי לחקור פשיעה אמיתית, להגן על הקהילה ולספק משאבים לקורבנות הושקעו לשווא".

אז מה באמת קרה שם?

לאחר החקירה, אמרו הרשויות, נמצא ששרי שהתה בזמן הזה עם בן זוגה לשעבר, ג'יימס ראייס, במרחק של 965 קילומטרים מביתה - ופגעה בעצמה כדי לגבות את הצהרותיה הכוזבות.

"ה-DNA שנמצא על שרי הוביל בסופו של דבר לבן זוגה לשעבר", כך נחשף בתביעה נגדה בבית המשפט. האקס סיפר לחוקרים ששרי נשארה איתו בביתו כל הזמן שבו הוגדרה כנעדרת, על אף שמעולם לא קיימו יחסי מין לדבריו. הוא סיפר שהיא אמרה לו שהחליטה לברוח מביתה כי בעלה מתעלל בה ותיאר כיצד היא רצתה לחזור לביתה כעבור שלושה שבועות עקב געגועים לילדיה.

ראייס סיפר גם ששרי ביקשה ממנו להכות אותה כדי שזה יראה כאילו נחטפה באמת. הוא העיד שסייע לצרוב את גבה עם מלחם חשמלי - אך סרב להכות אותה. לדבריו, היא דפקה את ראשה בכוונה ברצפת חדר האמבטיה ובאמבטיה עצמה.

עדותו אומתה כאשר הרשויות עקבו אחר מיקומם של שני טלפונים סלולריים בתשלום מראש שבהם השתמשו כדי לדבר בחשאי זה עם זה כבר בדצמבר 2015, על פי תצהיר בן 55 עמודים שהוגש לבית המשפט כדי לתמוך באישומים הפליליים. גם בן דודו של בן הזוג לשעבר סיפר לחוקרים כי ראה את שרי בדירתו של האיש פעמיים, בשתי הפעמים הייתה ללא אזיקונים.

מסמכים רשמיים תמכו בסיפורו של בן הזוג לשעבר ששכר מכונית והסיע את שרי בחזרה לצפון קליפורניה.


עוד חטיפות מבוימות:
זייפה את החטיפה שלה כי הייתה נבוכה שלא סיימה את הלימודים בקולג'

ביימה את חטיפתה כדי לגרום לחבר שלה לענות לשיחתה

"היא אמרה שאני מכה אותה בזמן שנלחתי על חייה"

במרץ 2022, שרי נעצרה והואשמה בהצהרות כוזבות שסיפקה לסוכנים פדרליים ובהונאת דואר. חודש לאחר מכן, היא הודתה רשמית בהאשמות וטענה כי סיפור החטיפה שלה היה בסך הכל מתיחה.

קית' אמר שבתחילה הוא ניסה להגן על ילדיו הקטנים מהאפשרות שהחוטפים של שרי יבואו "לסיים את העבודה". אולם לאחר הודאתה של שרי, הוא ניסה להגן עליהם מפני הביקורת התקשורתית הבלתי פוסקת. "חיינו בתחושה של פחד שמישהו רודף אחרינו", אמר, "אם הילדים היו בחוץ ושיחקו, והם ראו מישהו, לימדנו אותם שצריך מיד לרוץ פנימה. יש חלק בי שיודע ש-6 שנות ילדותם כמעט נגנבו על ידי שרי".

לפי מסמכי בית המשפט, שרי טענה כי קית' היה בן זוג שתלטן. הוא אמר שההאשמות כלפיו היו "פוגעניות" ו"לא נכונות". "... היא אמרה שאני מכה אותה ושהשוטרים לא עשו כלום בנידון", טען קית', "...כשזה הגיע לחברים המשותפים שלנו... זה היה סיפור אחר לגמרי... זה היה כואב לשמוע את הדברים האלה אז כי לא ישנתי, לא אכלתי. נלחמתי על חייה של אשתי. לדעת שהיא הסתובבה ואמרה את הדברים האלה... הדברים הלא נכונים האלה.... זה פוגע. אתם יכולים לראות כאן דפוס התנהגות".

בספטמבר 2022, שרי נידונה ל-18 חודשי מאסר על זיוף חטיפתה והיא שוחררה בשיחרור מוקדם ב-2023.

הטריילר לדוקו:

עד היום לא ברור מה הניע אותה לביים חטיפה

שרי מעולם לא סיפקה הסבר הגיוני להתנהגותה. מעשיה בלבלו גם מומחים עצמאיים לבריאות הנפש שאמרו שהם לא תואמים לשום אבחנה אופיינית של מחלת נפש.

עורך דינה, וויליאם פורטנובה, טוען שזה "נשמע כמו סערה עזה שהתרחשה במשך זמן רב בתוך ראשה", אך אמר שהיא כעת אישה שהשתנתה. הוא ציין בתביעה לפני גזר הדין כי שרי הייתה "במרדף אחר פנטזיה חסרת היגיון".

לאחר מעצרה הראשוני, קיבלה שרי טיפול פסיכיאטרי בשווי של יותר מ-30,000 דולר בגין חרדה, דיכאון והפרעת דחק פוסט-טראומטית. היא חייבה את קרן הפיצויים לנפגעי המדינה בגין הטיפול וחויבה להחזיר את הכסף במסגרת השבתה.

קית' הגיש בקשה לגירושין וביקש משמורת מלאה על ילדיהם לאחר ששרי הודתה באשמה. הוא טען שהיא הפגינה "אפס חרטה". " זה לא היה סתם שקר שסיפרה שהסתיים כשהיא נעצרה", אמר קית', "זה היה שקר שהיא סיפרה כל יום, כל דקה... אולי להיות אמא במשרה מלאה לא סיפק אותה... היא מעולם לא התנצלה בפניי או בפני הילדים... היא מתנהגת כאילו זה מעולם לא קרה".

הסרט "אישה מושלמת: היעלמותה המסתורית של שרי פאפיני" זמין לצפייה ברשת Hulu.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully