וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה, מתי כספי ו"פנים לבנות": 5 המלצות לסוף יוני

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 1:34

תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם המאסטרו תום כהן תארח מוזיקאים מובילים בפסטיבל ירושלים מזרח ומערב, מירי מסיקה תופיע בקו רקיע בפארק אריאל שרון - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

מירי מסיקה שרה למשפחתו של עומר סמדג'ה/אינסטגרם

פסטיבל ירושלים מזרח ומערב

תזמורת ירושלים מזרח ומערב עם המאסטרו תום כהן תארח מוזיקאים מובילים בפסטיבל ירושלים מזרח ומערב, שיתקיים בפעם השנייה בבריכת הסולטן בירושלים ב-3-4 ביולי. בערב הראשון יופיעו גליקריה, נסרין קדרי ושלומי שבת, ובערב השני יופיעו אהוד בנאי, דני סנדרסון ומתי כספי.

מתי? 3-4 ביולי

איפה? בריכת הסולטן ירושלים

מירי מסיקה

הזמרת האהובה מירי מסיקה תקיים מופע שקיעה במתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון. במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים בעיבודים חדשים. במתחם האוכל בקו רקיע יחכו גם דוכני מזון ייחודיים בסגנון פרימיום סטריט פוד, של השף גיא גמזו.

מתי? 29 ביוני

איפה? קו רקיע פארק אריאל שרון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אולגה אביגיל

אביגיל, שנולדה בפולין, התגיירה והקימה משפחה בישראל, חזרה השבוע ממסע הופעות באירופה. במופע "א מיידעלע פון פוילן" היא מקימה לתחייה את העולם הרב תרבותי הנשכח של פולין בתקופה שלפני מלחמת העולם השנייה - זמן בו שפת היידיש הייתה שזורה בשפה הפולנית, ומנגינות הכלייזמרים נמהלו עם קולות שירי הרועים בהרים. המופע נוצר בהשראת חייה של מרים נירנברג, זמרת יהודייה מקוברין שפעלה בתחילת המאה העשרים.

מתי? 4 ביולי

איפה? בית הקונפדרציה בירושלים

'ובחרת בחיים - זו אמנות'

בית אבי חי יציג את התערוכה "ובחרת בחיים - זו אמנות" ובה עשרות יצירות נבחרות מתוך עזבון האמן וחתן פרס ישראל לציור פנחס ליטבינובסקי, מהאבות המייסדים של האמנות הישראלית ואמן ירושלמי פורה, שעבודותיו רואות אור לראשונה לאחר 30 שנה. התערוכה נעה בין הסגנונות המגוונים איתם עבד, בין האוריינטליות המוקסמת, דרך השפעות יהודיות, ציור דיוקנאות של נבחרי העם השונים ועבודות צבע מופשטות ומגוונות. אוצר: עמיחי חסון.

מתי? החל מ-1 ביולי

איפה? בית אבי חי ירושלים

פנים לבנות

להקת המחול "קמע" תציג את "פנים לבנות", ערב חדש ובו 2 יצירות: תמיר גינץ, המנהל האמנותי של קמע מעלה את "פנים לבנות", החוקרת צדדים אפלים במרחבי הרגש האנושי, יצירה השלובה עם עבודת ווידאו ומוסיקה מקורית פרי שתוף פעולה עם האמן הבאר שבעי הרב תחומי גיל נמט. והיצירה "GNAWA" של נאצ'ו דואטו (ספרד) תחתום את הערב במפגן וירטואוזיות של ריקוד במיטבו.

מתי? 3-4 ביולי

איפה? סוזן דלל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully