וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות דגלי פלסטין בפסטיבל הענק, סולן "בלר" במפגן תמיכה בפלסטינים

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 19:03

עשרות דגלי פלסטין הונפו בפסטיבל המוזיקה הענק גלסטונברי שבאנגליה וסולן בלר דיימון אלברן אף הביע תמיכה עם פלסטין. דובר הממשלה לשעבר אילון לוי: "איך הם יכולים לפתוח פסטיבל בלי להזכיר את 364 החפים מפשע שנרצחו בפסטיבל מוזיקה בישראל?!"

תשעה חודשים לאחר טבח 7 באוקטובר, שבמסגרתו נרצחו 364 ישראלים בפסטיבל המוזיקה "נובה", בימים אלו מתקיים באנגליה פסטיבל גלסטונברי ולפי עדויות ותיעודים של אנשים שנמצאים שם - הנראטיב הישראלי לא קיים. במקום זאת, עשרות דגלי פלסטין מתנופפים בפסטיבל ולא מעט זמרים אף מביעים סולידריות עם הצד הפלסטיני.

הבולט שבין המוזיקאים שהתייצב לצד הפלסטינים הוא סולן בלר דיימון אלברן שפנה לקהל ושאל: "תנו לי לשמוע מה דעתכם על פלסטין. אתם פרו פלסטינים? אתם מרגישים שזו מלחמה לא צודקת?".

דובר הממשלה לשעבר, אילון לוי, צייץ ב-X (לשעבר טוויטר): "אני לא מבין איך גלסטונברי, קואצ'לה או כל פסטיבל מוזיקה אחר יכולים להתחיל בלי להכיר בטבח של 364 חפים מפשע בפסטיבל המוזיקה האחרון של ישראל, שלא לדבר על איך אנשים יכולים לגלות סולידריות עם הטרוריסטים".

דיימון אלברן הוא מוזיקאי, זמר ומפיק בריטי, זוכה פרס גראמי. אלברן הקים את הלהקה "בלר", וכן היה שותף בהקמת להקת האינדי-הוירטואלית "גורילז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully