וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר איש שלום נפרדה מהמסך: "מקווה שחופש העיתונות יישמר"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 8:49

מגישת מהדורת השבת של חדשות 13, נפרדה ממסך הטלוויזיה אחרי יותר מ-13 שנה בערוץ 10 ובערוץ 13: "תמשיכו בעבודה הטובה והחשובה כל כך שלכם בתקווה עמוקה שחופש העיתונות והעצמאות שלכם ימשיכו להתקיים על המסך ומחוצה לו". עוד הביעה תמיכה במאבק משפחות החטופים

תמר איש שלום/חדשות 13

תמר איש שלום, מגישת מהדורת השבת של חדשות 13 ומגישת המהדורה המרכזית לשעבר, נפרדה היום (שבת) ממסך הטלוויזיה אחרי יותר מ-13 שנה בערוץ 10 ובערוץ 13. במונולוג קצר שנשאה בתום המהדורה האחרונה שהגישה, הביעה תקווה שעצמאות העיתונאים תישמר וקראה לשחרור החטופים.

"תודה לכל צוות מהדורת השבת ובעיקר לגילי ברוש, העורכת הנפלאה, ולחברים היקרים בחברת החדשות, עיתונאים ועיתונאיות מסורים ומצוינים", אמרה. "תמשיכו בעבודה הטובה והחשובה כל כך שלכם בתקווה עמוקה שחופש העיתונות והעצמאות שלכם ימשיכו להתקיים על המסך ומחוצה לו. ואם אפשר לנצל את המילים האחרונות שלי פה על המסך לתמוך במשפחות החטופים ובמאבק שלהם - הזמן הוא עכשיו לעשות כל מה שניתן כדי שהאחים והאחיות שלנו יחזרו הביתה".

תמר איש שלום. חדשות 13, צילום מסך
תמר איש שלום/צילום מסך, חדשות 13

שלשום יצאו מגישי המהדורה המרכזית של חדשות 13, הילה קורח ואודי סגל, בהודעה משותפת ומיוחדת נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית החברה. "בלית ברירה, אנחנו נאלצים להפוך את המאבק שלנו לפומבי ומבקשים לתת גב לעיתונאים ולעיתונאיות המצוינים של חדשות 13 שעובדים מסביב לשעון, לילות כימים, ובתשעת החודשים האחרונים ביתר שאת", כתבי השניים. "אנחנו מודים לקולגות מערוצי התקשורת השונים על התמיכה בנו, ומקווים לשרת את הציבור, ורק את הציבור, עוד שנים ארוכות כחלק מחברת החדשות שאנחנו גאים להיות חלק ממנה. צריך פשוט לתקן את הטעות. מהר ככל האפשר".

עוד בוואלה!

הצעדים הראשונים של יוליה שמאלוב-ברקוביץ': משרד יח"צ חיצוני ונהג פרטי

לכתבה המלאה
אודי סגל, הילה קורח, מהדורת חדשות 13 בחירות 2022. רשת 13, צילום מסך
אודי והילה/צילום מסך, רשת 13

מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים והפרשן הכלכלי של חדשות 13, מסר בתגובה לציוץ המשותף: "בשם כל עובדי חדשות 13, אני מתפעל מאומץ ליבם המקצועי של הילה ואודי, בכירי המגישים בחברה שמבטאים בקול ברור את עמדתנו העיתונאית, נגד מינויה הפסול של הפוליטיקאית יוליה שמאלוב ברקוביץ' לעורכת הראשית. את דעתם הנחרצת הכרתי כמובן מהרגע הראשון, וכעת היא קיבלה פומבי על רקע התעקשות הדירקטוריון שלא לבטל את המהלך. יחד עם תמר איש-שלום, גיא לרר, טל ברמן, אלמוג בוקר ומגישים נוספים - גובשה כאן חזית אחידה מצד כל מובילי השידור, למען העצמאות העיתונאית של חדשות 13. אנחנו - העורכים, הכתבים, המפיקים, הצלמים, עורכי הוידאו, הגרפיקאים, עובדי הקונטרול והאולפן, צוות האיפור וההלבשה - נציל ביחד את המערכת מנסיון ההשתלטות הפוליטי ונצא מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully