וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעה על חיילים הרוגים - ומיד אחר כך ריאליטי: זעם על קשת ורשת

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 22:38

בסוף מהדורות החדשות הותר לפרסום כי שני חיילי צה"ל נהרגו בעזה - ומיד לאחר מכן עבר השידור ל"אח הגדול" ול"רוקדים עם כוכבים". ברשתות החברתיות חשו אי נוחות מהמעבר החד: "ככה מנרמלים שכול מיותר", "פסיכוזה", "זוועה זה הנורמלי החדש"

יהב והדר וידוי/רשת 13 האח הגדול

בסוף מהדורות החדשות הותר לפרסום דבר מותם של שני חללי צה"ל סמל ראשון יאיר אביטן ורס"ל יקיר שמואל טייטלבוים, שנפלו בקרב בצפון רצועת עזה. לאחר ההודעה עבר השידור באופן מיידי לשתי תכניות הריאליטי בערוצים 12 ו-13, "רוקדים עם כוכבים" ו"האח הגדול" בהתאמה. המעבר החד עורר אי-נוחות רבה בקרב הגולשים, ויש כאלה שכתבו כי אי אפשר היה להמשיך כרגיל כאילו כלום.

העיתונאי אודי הירש צייץ: "דובר צה"ל תזמן את ההודעה על שני חללי צה"ל לסוף המהדורות ב-12 וב-13. ב-13 עברו ישר לאח הגדול, ב-12 עברו לפרסומות ואז לרוקדים עם כוכבים. זוועה זה הנורמלי החדש". גולש אחר כתב בטוויטר: "פחות מ-5 דקות עברו מהדיווח על 2 חללי צה"ל נוספים ועד למחיאות הכפיים מחוץ לבית האח הגדול. ככה מנרמלים שכול מיותר".

גולש נוסף כתב: "'הותר לפרסום כי שני לוחמים נפלו היום בקרבות בעזה. ועכשיו רוקדים עם כוכבים, שבוע טוב'. אנחנו לא ראויים להם". גולש אחר הוסיף: "מסיימים מהדורת חדשות עם בשורה על 2 חללי צהל הי"ד שנפלו אתמול, ומיד עוברים ל"רוקדים עם כוכבים". פסיכוזה, קווים לדמותה".

הערב (שבת) הותר לפרסום כי סמל ראשון יאיר אביטן מרעננה ורס"ל יקיר שמואל טייטלבוים ממעלה אדומים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. אביטן, בן 20, היה לוחם בגדוד 890 של הצנחנים. טייטלבוים, בן 21, היה לוחם בגדוד 77, בעוצבת "סער מגולן" (7).

אביו של אביטן ספד לו בפייסבוק: "אסון כבד פקד את משפחתנו. יאיר האהוב נפל בקרב אתמול ומת מות גיבורים. הלב שלנו מרוסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully