וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי, רביד פלוטניק ופאר טסי: פסטיבל התמר חוזר בענק

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 8:12

הפסטיבל הדרומי ישוב בחול המועד סוכות עם הופעות של כמה מהאמנים הגדולים בישראל, מאגדות רוק נצחיות ועד השמות הלוהטים של הרגע. כל הפרטים

שלמה ארצי מתארח אצל אביב גפן בשיר "יומן מסע", נשף רוק בפארק הירקון, 29 במאי 2024/מילים ולחן: אביב גפן, צילום: ניר יהב

פסטיבל התמר הוותיק יחזור בחול המועד סוכות - כך הוכרז היום (שלישי). בין התאריכים 22-17 באוקטובר, יציג הפסטיבל הדרומי מופעים של כמה מהאמנים המצליחים בישראל.

הפסטיבל ייפתח בהופעה של שלמה ארצי למרגלות מצדה, שבה הוא יארח את אביב גפן ואת החברים של נטאשה. עוד בבמה המרכזית של הפסטיבל בימים הבאים: ערב "פשוט רוק'נרול" עם הופעות של מוניקה סקס שיארחו את עלמה גוב, ברי סחרוף, רמי פורטיס שיארח את קורין אלאל ודודו טסה שיארח את ריקי גל; ערב "אגדה של לילה" שיכלול הופעות של אביתר בנאי, יסמין מועלם ופאר טסי; הופעה של רביד פלוטניק עם שלל אורחים: אהוד בנאי, גל תורן, נגה ארז והאחים סוויסה, (מופע פותח: של עדן דרסו); וערב "מרעידים את המדבר" עם הופעות של פלד, אודיה, התקוה 6, אושר כהן והדג נחש. בשני הערבים האחרונים, DJ פרץ גלאס ילווה את הערב.

מופעי הזריחה המסורתיים על פסגת מצדה יכללו את דיוויד ברוזה שיארח את קרולינה; שלומי שבן שיארת את מארק אליהו במופע "בית פתוח"; עמיר בניון שיארח את מוש בן ארי במופע לציון 20 שנה לאלבום "ניצחת איתי הכול"; ועמרי סמדר שיארח את לולה מארש.

בקיבוץ עין גדי ייערכו הופעות פתוחות לקהל של גיא ויהל (מופע פותח של אפרת גורן, תושבת המקום); נורית גלרון במופע אקוסטי, כשהיא מלווה בעמר גשן וליהיא אם; ושחר אבן צור במופע הילדים "אגדה חיה". גם בפארק האקולוגי נחל אמציהו ייערכו מופעים פתוחים, של בר צברי, יוצא להקת שוטי הנבואה, רואי לוי, ומופע נוסף של "אגדה חיה".

מחירי הכרטיסים ינועו בין 220 ל-344 שקלים, וניתן לרכוש אותם באתר טיקטמאסטר. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully