וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הדברים שאמר לאמילי? ההדחה המפתיעה של עידן מ"האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 23:18

הדחה מפתיעה נוספת מבית "האח הגדול": עידן גלפר הודח שישי מהבית - לאחר שהתחרה ראש בראש עם יוסי פריאנטי. ההדחה התקבלה בהפתעה גמורה בבית ומחוצה לו - וברשתות החברתיות כבר מעריכים כי הסיבה להדחתו של עידן היא התנהגותו כלפי בת זוגו בבית, אמילי קופר

יהב והדר וידוי/רשת 13 האח הגדול

הדחה מפתיעה נוספת מבית "האח הגדול": עידן גלפר הודח שישי מהבית - לאחר שהתחרה ראש בראש עם יוסי פריאנטי. ההדחה התקבלה בהפתעה גמורה בבית ומחוצה לו - וברשתות החברתיות כבר מעריכים כי הסיבה להדחתו של עידן היא התנהגותו כלפי בת זוגו בבית, אמילי קופר, כפי שהוצגה בפרק ששודר במוצאי שבת.

עידן הודח מבית האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הודח. עידן/צילום מסך, רשת 13

באותו פרק מדובר התרחשה סצנה שעוררה שיח רב ברשתות החברתיות. אמילי ועידן ישבו ושוחחו. "אתה מצטער על מה שקורה ביני לבינך בבית?", שאלה אמילי את עידן. "מה זה מצטער? אני אולי הייתי מעדיף לעבור את הדרך שלי פה לבד, ולא עם מישהי, וגם כבר לא זורם לי שכולם אומרים לי 'זוג', 'זוג', 'זוג'. את כולם אני אתקן, אנחנו לא זוג. ויותר מזה, אני גם מחדד את זה, גם כשנצא מפה אנחנו לא נצא זוג. כל עוד אני ואת פה, וממשיך מה שממשיך בינינו, אז את החברה הכי טובה שלי פה. גם יש בינינו פער גילאים ופער דברים שעברנו בחיים, וכמות קשרים וכמות השנים שהעברנו בזוגיות, צריכים להתקדם לאט לאט ובאמת לנסות לשמור את זה כחברות טובה".

אמילי ההמומה השיבה לעידן באותה שיחה שעוררה סערה ברשתות החברתיות: "זה מטריף אותי איך שאתה מגדיר את הדבר הזה. חברים הכי טובים לא מתכרבלים יחד במיטה ומתנשקים יחד מתחת לשמיכה". עידן חטף אש בזכות אותה סצנה ורבים אמרו שהוא מציג גבריות רעילה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully