וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן נגד רוג'ר ווטרס: "פוגע בנשים שנאנסו, מרושע שמגן על השטן"

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 15:34

אחרי שמנהיג להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס הכחיש בריאיון לפירס מורגן הבריטי שחמאס אנס נשים ושרף ילדים, עונה לו המוזיקאי אביב גפן בפוסט ארוך: "העלית הילוך במנוע השקרים, השנאה והאנטישמיות. אולי היטלר זה קצת אתה?"

אביב גפן/יניב לוי

אחרי שמנהיג להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס הכחיש בריאיון לפירס מורגן הבריטי שחמאס אנס נשים ושרף ילדים, עונה לו המוזיקאי אביב גפן בפוסט ארוך שפרסם ברשתות החברתיות שלו. ‎"איך אתה מעז לומר לעולם שלא היו מקרי אונס? שאין ילדים בשבי? על מי אתה מגן, על השטן?", תקף גפן.

"לפני כמה ימים עברתי בית וכחלק מהמעבר גם מיינתי את אוסף התקליטים העצום שלי. כשהגעתי לאלבומי הסולו שלך משהו בי מנע ממני להעביר אותם לביתי החדש, ‎השארתי את כל אלבומי הסולו שלך יחד עם כמה כפות חלודות, מפה קרועה ו-וילון קרוע בחדר חשוך שתחום בקירות עם כתמי עובש ממש כמו הדעות שלך. מקומם שם לצד עובש האנושיות.

"‎היום העלית הילוך במנוע השקרים, השנאה והאנטישמיות. ‎היום החלטת לפגוע בנשים שנאנסו על לא עוול בכפן. נשים שכמו שאר החטופים לא עשו רע לאיש רק הלכו לישון במיטותיהן. ‎מאמין שחלק גדול מהם הקשיבו לשיריך. ‎להזכירך בשישי לאוקטובר היתה הפסקת אש, נרצחו למחרת 1500 איש, נחטפו אנשים ובוצע אונס שהוכח לא פעם. ‎על איזו קונספירציה אתה מרמז? ‎אתה איבדת את אביך במלחמה נגד היטלר אבל אולי היטלר זה ‎קצת אתה?".

גפן המשיך ותקף: "‎בין שורות השנאה שלך אני מרגיש שאתה מאשים את היהודים באובדן אביך אבל אתה חייב להתעלות מעל הקשר הפסיכולוגי הפרימיטיבי הזה ולאור גילך אין לך עוד כל כך הרבה זמן. ‎ואולי זו בת זוגתך לשעבר, הפלסטינאית רולה ג'יבריל? האם אתה עדיין מנסה להרשים אותה עם השקרים שלך?

"‎לפני כמה שנים באתי אליך לביתך בהמפטונס, שאלת אותי אם אפשר לארגן קונצרט לפלסטינאים וישראלים ביחד ברמאללה, ‎העליתי את הקושי האירגוני לתת לישראלים לחצות לרמאללה, ‎ביקשת שיחצו עם נרות ואני אמרתי: "רוג'ר, אני יותר מודאג אם הם אי פעם יחזרו בחיים מהקונצרט הזה". ‎אז הנה רוג'ר, אנשים נרצחו ונחטפו גם ללא הקונצרט שלך ומבלי שחצו לרמאללה. ‎בדרכי לפגישה שלנו הרגשתי שאני הולך לפגוש הר וחזרתי לדירה בניו-יורק עם תחושה שפגשתי בור, בור של טיפשות, בור של תשומת לב וחוסר רלוונטיות. ‎מתפלל להשבת כל החטופים ומחכה להתנצלותך בפני כל קורבנות וחטופי השבעה באוקטובר. ‎אתה תליין מודרני ,מנותק ומרושע. ‎מזל שיש לנו את גילמור".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רוג'ר ווטרס בריאיון אצל פירס מורגן. יוטיוב, צילום מסך
תליין מודרני. ווטרס/צילום מסך, יוטיוב

כאמור, ווטרס, שנחשב לאחד מהמבקרים החריפים של ישראל שאף הואשם לא אחת באנטישמיות, התראיין אמש לתוכניתו של העיתונאי והמגיש הבריטי פירס מורגן והכחיש שם שחמאס אנס נשים ישראליות ורצח תינוקות. "לא יהיה נהדר אם תהיה חקירה אמיתית שתדאג להפריך את כל השקרים המגעילים שהישראלים סיפרו אחרי 7 באוקטובר?", שאל ווטרס את מורגן, שבתגובה שאל: "אילו שקרים לדוגמא?". ווטרס ענה: "על שריפת תינוקות ואונס נשים" ומורגן התעקש: "האמת היא שנשים אכן נאנסו". ווטרס השיב: "לא נכון, אין שום הוכחה לכך". מורגן המשיך והתעקש שיש הוכחות לכך, אפילו בידי האו"ם, אך ווטרס הכחיש בתוקף והרגיע את עצמו כדי שלא יתחיל לצעוק ולהתרגז.

גם כשמורגן דיבר איתו על ילדים וזקנים ישראלים שנחטפו, אמר ווטרס: "כן, אחד מהם שוחרר בעסקה שהייתה". מורגן תהה: "אתה לא סקרן לקרוא על אותם חטופים ישראלים?", ווטרס השיב: "כן קראתי עליהם. אני יודע שהזקנים והילדים שוחררו מהשבי". מורגן הבהיר: "אותו תינוק (כפיר ביבס - ו"ת) לא שוחרר". ווטרס ענה: "פירס, יכול להיות שאתה פשוט ממציא את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully