וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים שמיר השיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. כך הוא נראה עכשיו

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 22:55

המוזיקאי אפרים שמיר, שהתפרסם בעיקר בזכות פעילותו בלהקה האגדית "כוורת", פרסם היום תמונה בעמוד הפייסבוק שלו שממנה עולה כי השיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. צפו

גבירותיי ורבותיי, מהפך: המוזיקאי אפרים שמיר, שהתפרסם בעיקר בזכות פעילותו בלהקה האגדית "כוורת", פרסם היום (רביעי) תמונה בעמוד הפייסבוק שלו שממנה עולה כי השיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. שמיר, בן 72, זכה לתגובות המומות ולברכות חמות על הפיגורה החדשה: "כל הכבוד לך. ממש מטמורפוזה ההרזייה הזו", "נראה פגז", "דומה לזמר שהיית בלהקת הנח"ל", "זה חצי אפרים", "חתיך הורס".

שמיר נולד בברית המועצות בשם יפים "פימה" שמוקלר. בגיל שמונה עבר עם משפחתו לפולין וכאשר היה בן 17 עלה לישראל ועברת את שמו לאפרים שמיר. בצבא שירת בלהקת הנח"ל. לצדו בלהקה היו מירי אלוני, ירדנה ארזי ולאה לופטין. חבריו הנוספים למחזור זה היו דני סנדרסון, גידי גוב, אלון אולארצ'יק ומאיר פניגשטיין, שיחד עם שמיר היוו את הבסיס ללהקת כוורת, שלוש שנים אחר כך.

אפרים שמיר. פייסבוק, צילום מסך
אפרים שמיר אחרי המהפך/צילום מסך, פייסבוק

בשנת 1973 הצטרף כאמור לכוורת, והיה חבר בה עד פירוקה בשנת 1976. בלהקה ניגן בגיטרה והלחין לה מספר שירים, בהם "לא ידענו מה לעשות" (יחד עם סנדרסון) מתוך "סיפורי פוגי", ומתוך "צפוף באוזן" את "העולם שמח", "ככה היא באמצע" (עם יצחק קלפטר), והמפורסם ביותר - "שיעור מולדת" למילותיו של עלי מוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully