וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צרחתי מכאב, איבדתי הכרה": שתי נשים טוענות כי הסופר ניל גיימן תקף אותן מינית

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 13:25

הנשים טוענות כי הסופר היהודי-בריטי, שכתב בין השאר את סדרת "סנדמן", תקף אותן מינית כשניהל איתן מערכות יחסים וביצע איתן "סקס כוחני, מכאיב, משפיל ואלים" ללא הסכמתן. אחת מהן היתה בת 18 בעת שהסופר לטענתה חדר לתוכה ללא הסכמתה וצרחה מכאב. גיימן הכחיש את הטענות

ניל גיימן, אפריל 2024. Jamie McCarthy, GettyImages
ניל גיימן/GettyImages, Jamie McCarthy

שתי נשים טוענות כי הסופר היהודי-בריטי ניל גיימן תקף אותן מינית בעת שניהל איתן מערכות יחסים - כך דיווח אתר החדשות הבריטי "TortoiseMedia". גיימן, שכתב בין השאר את סדרת ספרי הקומיקס "סנדמן" ואת הספר "אלים אמריקאים", הכחיש את הטענות.

הטענות עלו בפודקאסט בן ארבעה חלקים של האתר. במהלכו נשים טענו ל"סקס כוחני ומשפיל" עם הסופר, שלא תמיד היה בהסכמה. אחת הנשים, סקרלט בת 23, עבדה כמטפלת של הילד שלו. היא טוענת שגיימן תקף אותה בפברואר 2022, שעות ספורות לאחר שנפגשו לראשונה, בעודם באמבטיה בביתו בניו זילנד. לטענתה, בזמן שהם היו במערכת יחסים בהסכמה, גיימן בין השאר תקף אותה מינית באמצעות "אקטים מיניים חודרניים, כוחניים ומשפילים" ללא הסכמתה. באחד המקרים, העידה, ש"זה היה כל כך כואב וכל כך אלים", עד שאיבדה את הכרתה. לטענתה, כשביקשה מגיימן להפסיק "הוא צחק ואמר שאני צריכה להיענש והשתמש בחגורה שלו כלפי".

גיימן הכחיש את הדברים וטען בפני התקשורת כי הוא וסקרט "התכרבלו" ו"התמזמזו" באמבטיה ושהדבר היה בהסכמה. הוא הוסיף כי היתה ביניהם מערכת יחסים מינית בת שלושה שבועות במהלכה עסקו רק ב"חדירה דיגיטלית", להלן חדירה באמצעות האצבעות בלבד.

אישה אחרת, שנקרא בתחקיר K, הייתה בת 18 כשפגשה את גיימן לראשונה בשנת 2003 באירוע חתימת ספרים בפלורידה. לדבריה, הם החלו במערכת יחסים רומנטית כשהייתה בת 20 וגיימן היה בשנות הארבעים לחייו. בזמן שהיו במערכת יחסים, ספגה לטענתה סקס כוחני ומכאיב "שלא רצתה בו ולא נהנתה ממנו". בשלב מסוים, טענה, גיימן חדר לתוכה למרות התנגדויותיה ובעת שסבלה מדלקת בדרכי השתן. המקרה גרם לה "לצרוח" מכאב. גיימן הכחיש גם את הטענות של K ואמר שהוא "מוטרד" מהן.

סקרלט הגישה תלונה למשטרה נגד גיימן. K לא הגישה נגדו תלונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניל גיימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully