וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחווה המצמררת של היהודים לעמית מן ז"ל במופע בקיסריה | צפו

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 9:10

להקת "היהודים" חלקה אמש כבוד לפרמדיקית עמית מן שנרצחה בקיבוץ בארי כשהקרינו בהופעתם בקיסריה סרטון שלה שרה את "קח אותי" ואז הצטרפו אליה לדואט שכולו צמרמורת. את המופע הקדישו לגיא אילוז, האיש הטכני של הלהקה שנחטף ממסיבת נובה, נרצח בעזה וגופתו מוחזקת בעזה

היהודים שרים עם עמית מן/יחצ

דואט שכולו צמרמורת: תשעה חודשים בדיוק לאחר שנרצחה במהלך מתקפת 7 באוקטובר לצד מאות קורבנות נוספים, להקת "היהודים" חלקה אמש (שבת) כבוד לפרמדיקית עמית מן שנרצחה בקיבוץ בארי. במופע שהתקיים באמפי קיסריה הוקרן סרטון של עמית מן אשר הועבר ממשפחתה לחברי הלהקה, ובו היא נראית שרה את השיר "קח אותי" של "היהודים". הסרטון הוקרן על המסכים בקיסריה, הלהקה ליוותה את שירתה ולאחר מכן חבריה הצטרפו על הבמה וביצעו ביחד איתה את השיר.

סולן הלהקה תום פטרובר אמר על הבמה: "עזבו את זה שהפסדנו בן אדם מדהים עם לב טהור כל כך, היא גם הייתה זמרת מדהימה. ההורים שלה שלחו לנו לשמוע קטע, וחשבנו שאנחנו חייבים לעשות משהו".

צפו למעלה בקטע ששרה עמית מן - וממש כאן בהמשך את היהודים מצטרפים אליה

היהודים ועמית מן/יחצ

זו לא הייתה המחווה היחידה של "היהודים" לאחד מקורבנות המלחמה. במהלך המופע הקדישה הלהקה את השיר "פעמון מלחמה" לחטוף גיא אילוז ז"ל, האיש הטכני של הלהקה שנחטף ממסיבת הנובה, נרצח בעזה וגופתו מוחזקת שם מאז. אימו של גיא, דוריס אילוז, עלתה לבמה וסיפרה על גיא. לאחר מכן הפריחו ילדים בלונים צהובים בקריאה לשחרור כל החטופים. אתמול היה אמור לחגוג גיא אילוז את יום הולדתו ה-27 והמופע הוקדש לזכרו.

  • עוד באותו נושא:
  • היהודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully