וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא חייב לעוף הביתה": סערה ברשתות אחרי הפיצוץ בין אור לעינב באח הגדול

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 9:03

ויכוח חריף שניצת בבית האח הגדול בין הדיירים אור לעינב, שבמהלכו אור הטיח בעינב "תסתמי, סעי לי מהפנים, פישרית מטומטמת", מעורר סערה ענקית ברשתות החברתיות: "עוד שנייה זה היה נגמר בסטירה"

אור יוצא להגנת הדר, "האח הגדול"/רשת 13

ויכוח חריף שניצת בבית האח הגדול בין הדיירים אור לעינב מעורר אמוציות רבות וסערה ברשתות החברתיות.

הוויכוח פרץ לאחר שעינב העירה לאור על כך שהוא עלול להירדם, דבר שנוגד את חוקי "האח הגדול" ומשית על הדיירים בו קנס. אור כעס על עינב שהעירה לו, והיא התעקשה שהיא תמשיך להעיר לו כפי שהיא מעירה לשאר הדיירים שעוברים על חוקי הבית. מהר מאוד הוויכוח התלהט והידרדר, כשבשיאו אמר אור לעינב "תסתמי את הפה שלך, סעי לי מהפנים". לאחר שעינב אמרה לו שהוא כוחני, הוא קרא לה "פישרית", "ילדה מטומטמת". לאחר שעינב אמרה לו "חתיכת אפס", ענה לה אור: "אפס מי שעשה אותך", מה שעורר אצל עינב זעם כפול ומכופל ("אתה לא תדבר על אבא שלי יא אפס מאופס").

הוויכוח, כצפוי, עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות. לצד מעט שצידדו באור, רוב רובם של הגולשים תקפו אותו על השפה הנמוכה שבה השתמש: "הוא בריון", "הוא חייב לעוף הביתה דחוף", "כל הבנות שמעודדות את אור תדעו שאתן בושה לעם הנשי אם זו ההתנהגות שאתן מצדיקות", "עוד שנייה זה היה נגמר בסטירה", "אור טופ טן דיירים דוחים בתולדות האח הגדול", "חכם על חלשים".

יצוין כי לאחר הוויכוח הסוער, התנצל אור בפני עינב וחזר בו מהמילים הקשות שהטיח בה, בראשן "אפס מי שעשה אותך". אתמול התקיים פרק הדחה שבסופו הודח יהב מבית האח הגדול, הדחה שהפתיעה רבים בבית ומחוצה לו. הדיירים המועמדים להדחה לצד יהב היו אור, אמילי, דני, הדר, מלאני ועינב.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully