וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה ענקית למעריצים: "השטן לובשת פראדה" זוכה לסרט המשך

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 8:43

באולפנים פנו אל התסריטאית אליין ברוש מק'קנה, שחתומה על הסרט המקורי מ-2006, כדי שתכתוב את התסריט לסרט ההמשך וכעת מתנהל משא ומתן עמה. לא פורסם האם כוכבות הסרט המקורי - מריל סטריפ, אן האת'וויי ואמילי בלאנט - ישובו לתפקידיהן האיקונים בסרט ההמשך

השטן לובשת פראדה/צילום מסך

בשורה משמחת למעריצי מירנדה פריסטלי: ענקית המדיה דיסני הודיעה על פיתוח סרט המשך ל"השטן לובשת פראדה" המצליח משנת 2006. באולפנים פנו אל התסריטאית אליין ברוש מק'קנה, שחתומה על הסרט המקורי מ-2006, כדי שתכתוב את התסריט לסרט ההמשך וכעת מתנהל משא ומתן עמה. לא פורסם האם כוכבות הסרט המקורי - מריל סטריפ, אן האת'וויי ואמילי בלאנט - ישובו לתפקידיהן האיקונים בסרט ההמשך.

הסרט, שמבוסס על ספרה של לורן וייסברגר, מספר את סיפורה האישי של לורן, שנשכרה לעבוד כעוזרת האישית של העורכת הראשית של מגזין האופנה "ווג" אנה וינטור ומציג את החוויות המסויטות שלה בתפקיד זה. על דמותה של אנה וינטור מבוססת דמותה של פריסטלי, עורכת נחשבת ומוערכת אך מרושעת וחסרת סבלנות. הסרט זכה להצלחה קופתית גדולה וגרף הכנסות של מעל 326 מיליון דולרים ברחבי העולם.

לפי דיווחים בכלי תקשורת בארצות הברית, קו העלילה יתמקד בפריסטלי הנאלצת לנווט את הקריירה שלה על רקע שקיעת ענף המגזינים המסורתיים. בנוסף היא תיאלץ להתמודד עם דמותה של אמילי בלאנט, שתגלם מנהלת בכירה בתאגיד יוקרה המחזיק בתקציבי פרסום שפריסטלי זקוקה להם נואשות.

מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006). צילום מסך,
השטן לובשת פראדה/צילום מסך

באחרונה התראיינו בלאנט והאת'ווי למגזין "וראייטי" וחזרו לכמה מהרגעים הגדולים של הסרט. "זו הייתה פשוט תקופה מדהימה. אף אחת מאיתנו לא חשבה שהסרט הזה יהפוך לכזה להיט. כל הזמן מצטטים לי מתוכו, זה כנראה הסרט ששינה את חיי", אמרה בלאנט.

לפני מספר ימים החלו חזרות בווסט-אנד בלונדון לגרסת המחזמר של "השטן לובשת פראדה". את דמותה של פריסטלי בעיבוד הבימתי מגלמת ונסה ויליאמס ואת המוזיקה יצר אלטון ג'ון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully