וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של זוכת פרס נובל אליס מונרו: "היא ידעה שאבי החורג מתעלל בי מינית"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 9:18

אנדריאה רובין סקינר, בתה של הסופרת וזוכת פרס נובל אליס מונרו, חושפת כי אביה החורג תקף אותה מינית בילדותה ומאשימה את אמה שנשארה לצדו גם לאחר שהודה במעשה הנורא

אליס מונרו. AP
אליס מונרו/AP

אנדריאה רובין סקינר, בתה של הסופרת וזוכת פרס נובל אליס מונרו, חושפת כי אביה החורג תקף אותה מינית בילדותה ומאשימה את אמה שנשארה לצדו גם לאחר שהודה במעשה הנורא.

בטור שפרסמה בעיתון הקנדי "טורונטו סטאר", תיארה סקינר כיצד אביה החורג ג'רלד פרמלין החל לתקוף אותה מינית לראשונה בשנת 1976 כשהייתה בת תשע בלבד והוא בשנות החמישים לחייו. היא כתבה כיצד נהג להיכנס למיטתה בבית אמה בעיירה קלינטון שבאונטריו ושם תקף אותה. עוד כתבה כי סיפרה על כך לאביה הביולוגי ג'יימס מונרו אך זה לא סיפרה, לטענתה, לאמה.

לטענתה, פרמלין המשיך להטריד אותה מינית, לחשוף עצמו בפניה ולדבר עמה "על הילדות הקטנות בשכונה שהוא אוהב". לדבריה, התקיפות הפיזיות שלו פסקו כשהפכה לנערה אך לאור הטראומה שהיא עברה, היא פיתחה בולימיה, נדודי שינה ומיגרנות - אותן היא מייחסת להתעללות שעברה. ב-2005 פנתה סקינר למשטרה. פרמלין, שהיה אז בן 80, הורשע במעשה מגונה והוא קיבל עונש של מאסר על תנאי.

הסופרת אליס מונרו. PETER MUHLY/AFP, GettyImages
אליס מונרו/GettyImages, PETER MUHLY/AFP

על אף ההרשעה, אליס מונרו נשארה לצד בן זוגה עד למותו בשנת 2013. בחודש שעבר גם מונרו, שנחשבה לאחת מסופרות הסיפורים הקצרים הגדולות בכל הזמנים, הלכה לעולמה בגיל 92.

סקינר כתבה בטור שלה כי סיפרה לאמה על ההתעללות מצד אביה החורג כבר בשנת 1992 כשהייתה בשנות העשרים לחייה. "אמי הגיבה בדיוק כפי שחששתי, כאילו נודע לה על בגידה". עוד סיפרה סקינר כי אמה אמרה לה שהיא אוהבת את בן זוגה יותר מדי "ושהתרבות המיזוגינית שלנו היא זו שאשמה אם היא מצפה ממנה לפצות על כשלי הגברים ולהקריב למען ילדיה. היא התעקשה שכל מה שקרה לא היה קשור אליה. האם היא הבינה שאני הבת שלה? לא הרגשתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully